בארץ

ראש השב"כ מזהיר: "הטרור היהודי מוביל לפיגועי נקם"

אירועי 'תג מחיר' והרג פלסטיני בידי מתנחלים כמו שאירע בסוף השבוע, רק מתדלקים את הטרור וגובים דם יהודי – כך הזהיר ראש השב"כ רונן בר את רה"מ נתניהו
מערכת ice |  2
רונן בר ראש שירות הביטחון הכללי (צילום פלאש 90)
ראש השב"כ רונן בר נפגש עם רה"מ בנימין נתניהו, והתריע בפניו כי מערכת הביטחון נאלצת להתמודד עם התגברות הטרור היהודי, שמלבה את הטרור פלסטיני ומעודד יציאה לפיגועים גם של כאלה שלא היו מעורבים בטרור קודם לכן.
ב"ידיעות אחרונות" חשף הבוקר הכתב יוסי יהושוע כי לדברי ראש השב"כ, אירוע 'תג מחיר' כמו רצח משפחת דוואבשה ואפילו רק פגיעה משמעותי, ברכוש בכפרים הפלסטינים – מובילים לפיגועי נקם ומגבירים את המוטיבציה לטרור.

הנזק שגורם הטרור היהודי הוא גם בפגיעה בלגיטימציה של מנגנוני הביטחון הפלסטיניים, שאמורים לסכל את פעילות חמאס והג'יהאד האיסלאמי. יהושע חשף כי בחצי השנה האחרונה ממוצע ההתרעות היומי עומד על 200 (פי שלושה משנים קודמות), "וכשצה"ל נדרש לרדוף אחרי נערי גבעות עם ג'ריקן בנזין - הוא נפגע ביכולת לסכל טרור".
כזכור בסוף השבוע נעצרו שני מתנחלים בחשד להרג פלסטיני ליד הכפר בורקה. אחד מהם, אלישע ירד (22), הוא הדובר לשעבר של ח"כ סון-הר מלך (עוצמה יהודית). השני הוא יחיאל אינדור, תושב עופרה, שנפצע באורח קשה בתקרית. השניים חשודים בגרימת מוות באדישות ממניע גזעני, ומעצרם הוארך בחמישה ימים.
 
אמש נהרג בפיגוע הירי בתל אביב חן אמיר (42), סייר הביטחון העירוני. המחבל תושב ג'נין עורר את חשדם של אמיר וחברו הסייר, ולאחר שביקשו לבדוק אותו הוא שלף אקדח ופגע באמיר. הסייר השני מיהר לירות במחבל וחיסל אותו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    אפרטהייד
    מגלובה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    ליהודים לשיטת השבכ והמשטרה אסור לרעות כבשים ולהרגיז את הערבים רק רוצים שקט תעשייתי ולשם כך מפלילים את הצדיק כדי להפחיד את היהודים מלנוע במרחב
    סגור
  • 1.
    אין מילים
    מגלובה 08/2023/06
    הגב לתגובה זו
    0 0
    באותה ההודעה ,חיסול המחבל וצלש כי זה בתל אביב ומעצר למי שנפצע קשה רק כי הלך עם כבשים במרעה והגן על חייו מלינץ בשומרון
    סגור