בארץ

סערת עילת הסבירות: אלפים הפגינו אמש בתל אביב

על מנת למנוע מפגינים מלרדת ולחסום את נתיבי איילון, המשטרה תיחמה את האזור וחסמה את כל הכבישים שמובילים לצומת קפלן עם משאיות
מערכת ice | 
הפגנה בקפלן (צילום פלאש 90)
לראשונה מאז העברת החוק לצמצום עילת הסבירות והעימותים הקשים בין מפגינים והמשטרה מוקדם יותר השבוע, אלפי מתנגדי הרפורמה הגיעו להפגין בצומת קפלן בתל אביב. ההפגנות התקיימו גם אחרי שמוקדם יותר השבוע הכריזו תנועות המחאה על מעבר "מבלימה להתקפה". 
בשונה ממחאות הענק של יום שני, שהסתיימו עם 30 מפגינים ו-14 שוטרים פצועים וכ-40 עצורים ברחבי הארץ, ההפגנה של אתמול בערב בתל אביב - שהתחילה בצעדה בשדרות רוטשילד - הסתיימה ללא אירועים מיוחדים. 
על מנת למנוע מפגינים מלרדת ולחסום את נתיבי איילון, המשטרה תיחמה את האזור וחסמה את כל הכבישים שמובילים לצומת קפלן עם משאיות ומחסומים. למרות זאת, מספר מפגינים נפרדו מהצעדה לקפלן וניסו לרדת לאיילון, אך השוטרים מנעו מהם. מפגינים כעסו על השוטרים כאשר גילו שהמשטרה חסמה גם אחת מדרכי הגישה הרגליים לקפלן מכיוון רמת גן וגבעתיים. 
ממשטרת מחוז ת"א: "משטרת ישראל נערכת לקראת המחאה הערב בתל אביב, בהיבטי התנועה והסדר הציבורי במטרה לאבטח את המוחים ולאפשר את זכות המחאה הלגיטימית. כפי שנאמר פעמים רבות, לא נאפשר פגיעה בשוטרים, בתשתיות ובסמלי שלטון ונפעל באפס סובלנות כלפי מפירי החוק".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה