בארץ

מרב מיכאלי: "אין מקום ואין תוחלת להידברות הזאת"

יו"ר מפלגת העבודה התייחסה להתנהלות הקואליציה לאורך היום והכריזה: "על מה בדיוק רוצים להמשיך עכשיו את ההידברות? הגיע הזמן להעצים את המאבק רק המחאה תעצור את ההפיכה"
מערכת ice |  1
מרב מיכאלי (צילום פלאש 90/ תומר נויברג)
שרת התחבורה לשעבר ויו"ר מפלגת העבודה מרב מיכאלי, ביקרה בסדרה של ציוצים בחשבון הטוויטר שלה את התנהלות הקואליציה היום (ראשון). בין היתר, היא נגעה בעניינו של אריה דרעי וכתבה: "כל הצעה שמאפשרת את חזרתו של ח"כ אריה דרעי אל שולחן הממשלה לאחר שבג"ץ פסל אותו, חייבת להידחות על הסף על ידי הגורמים באופוזיציה שמשתתפים בהידברות בבית הנשיא. אי אפשר לדבר בחוץ על רוממות שלטון החוק ועליונות המשפט ולהיות שותפים לדילים אפלים ותרגילים מסריחים בפנים. זה לא עובד יחד. ואם תרצו - עוד הוכחה למה אין מקום ואין תוחלת להידברות הזאת".
בצהריים, עם פרסום דבריו של ראש הממשלה נתניהו, בהם אמר כי חוקי הרפורמה המשפטית יקודמו השבוע, מיכאלי צייצה: "נתניהו אומר עכשיו בקולו שפניו לקידום חוקי ההפיכה המשטרית. על מה בדיוק רוצים להמשיך עכשיו את ההידברות? הגיע הזמן להעצים את המאבק רק המחאה תעצור את ההפיכה".
יו"ר מפלגת העבןדה התייחסה גם לסערת השר אליהו והאמירה שלו כנגד נגיד בנק ישראל: "השר אליהו בטח התכוון הבוקר לשלוח פרחים לנגיד בנק ישראל, אבל אז הוא גילה כמה עולה פה כל דבר! נגיד בנק ישראל עושה את העבודה השחורה ומעלה את הריבית כדי לעצור את האינפלציה המשתוללת שגורמת לה הממשלה חסרת האחריות הזו. במקום להתחיל לעבוד ולהוריד את יוקר המחיה - חברי הממשלה ממשיכים לתקוף אותו. שלחו מישהו להסית נגד הנגיד ועכשיו כולם מצקצקים. ממשלה מזיקה והרסנית שפוגעת בכל אחת ואחד מאתנו".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מירב.....מתי את הולכת הביתה (ל"ת)
    מוטי 06/2023/18
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור