בארץ

מארגני מצעד הגאווה במכתב לנתניהו: "מנע מבן גביר להתערב"

מארגני מצעד הגאווה בירושלים פנו לנתניהו וביקשו ממנו: "פרוש את חסותך באופן אישי על מבצע האבטחה". המארגנים טוענים שהתערבות השר בן גביר תערער את הביטחון האישי של הצועדים
מערכת ice | 
איתמר בן גביר (צילום אוליבר פיטוסי פלאש 90)
מארגני מצעד הגאווה בירושלים פנו לראש הממשלה, בנימין נתניהו, וביקשו ממנו למנוע את המעורבות של השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, בניהול אבטחת המידע. כידוע, אבטחת המצעד מתקיימת על ידי משטרת ישראל. מאז הרצח של שירה בנקי ז"ל בשנת 2015, המשטרה מבצעת פעולות מקדימות למצעד, מגדרת את מסלולו ובודקת את הצועדים.
מארגני המצעד, כתבו במכתב לראש הממשלה נתניהו: "אנו פונים אליך כראש ממשלת ישראל, כמי שהביע את מחויבותו לקהילה הגאה וכמי שאחראי על תפקודם של השרים, ומבקשים ממך לפרוש את חסותך באופן אישי על מבצע האבטחה. זאת על מנת להבטיח שהמצעד יעבור השנה בשלום, ללא פרובוקציות מיותרות ומתוך כבוד לצועדים".
כזכור, עד שנת 2019 בן גביר היה משתתף קבע במחאה שהתקיימה נגד המצעד וכונתה "מצעד הבהמות". יושב ראש האופוזיציה יאיר לפיד התייחס לנושא וכתב: "השנה, הוא אמור לאבטח את המצעד ולוודא שהוא יעבור בשלום. זה חלק מהטרלול של חיינו בימים אלה, בגלל זה חשוב מאי פעם לבוא למצעד. להזדהות, לתמוך, להיות עם הקהילה ביום חגה. אני אהיה שם כמובן, תבואו!".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה