ויראלי

קובי אוז הוא שחקן החיזוק החדש של מתנגדי הרפורמה המשפטית?

הזמר והיוצר קובי אוז כבר לא יושב על הגדר ומצטרף לחזית המאבק ברפורמה המשפטית אחרי שהרגיש כי: "אין סימן שהם הולכים לעצור ולדבר"
דוד זולדן | 
קובי אוז (צילום פלאש 90)
קובי אוז כבר התייחס למתווה הנשיא הרצוג אבל זה כנראה לא מספיק לאמן מעורב והפעם הוא לא חושש להזדהות עם מחנה השמאל ולהצטרף להפגנות נגד הרפורמה המשפטית אבל התגובות המנאצות מגיעות דווקא ממקום שלא ציפה לו.
אוז צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "מה לא עשינו? איפה טעינו? הלכה המדינה. אין סימן שהם הולכים לעצור ולדבר. הערב ירדתי מהגדר, אבל עדיין לא עליתי על בריקדה". אוז שידע היטב לאן הוא נכנס חטף מים צוננים ממתנגדי הרפורמה. אחד הגולשים כתב לו: "קובי אתה אפס. זהו, אתה סיימת איתי, לא עוקב אחריך יותר, לא מגיב לך יותר לעניין וגם לא אקשיב לך בימי שישי בכאן ב'". אוז השיב לו: "נהדר, יונת שלום מחרימה אותי".
גולש אחר כתב לאוז: "הפעם ביאסת ממש. זה הולך להיגמר רע מאד. אם זה לא מספיק אין כבר לאן ללכת יותר". אוז כתב לו בחזרה: "הלב שלי בוכה, מאוד ציפיתי".
לפני שבועיים חתם אוז על יוזמת פיוס וכתב: "שיהיה ברור, אני בעד רפורמה משפטית לדורות בהסכמה רחבה. מרגע שהנשיא הציע, כל המנהיגים, המומחים והנציגים מכל הצדדים היו צריכים להתייצב אצלו מיידית, מצידי שיעברו לגור שם בקמפ הרצוג בלי לזוז עד שייצא עשן לבן".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה