בארץ

עימות קשה בין נתניהו לגלנט לפני ההצהרה: רה"מ במהלך דרמטי

יואב גלנט, שר הביטחון של מדינת ישראל, קרא לעצור את החקיקה באופן מידי, וכעת נודע כי לפני ההצהרה שלו, היה עימות קשה בין השניים, כאשר גלנט ביקש לכנס את הקבינט אך נענה בסירוב מספר פעמים
מערכת ice |  1
יואב גלנט, בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ דוד כהן, יונתן זינדל)
יואב גלנט, שר הביטחון של מדינת ישראל, קרא אמש (שבת) לעצור את החקיקה באופן מידי בשל הפגיעה החמורה שלה בביטחון ישראל והקרע שהיא גורמת בתוך צה"ל, זאת לאחר שכבר דחה את ההצהרה שתכנן ליום חמישי, זאת בעקבות התכנסות דחופה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, שקרא לו למשרד וביקש ממנו לחכות עם הנאום, כשלאחר מכן נתניהו נאם בעצמו ואמר כי החקיקה תימשך.
היום (ראשון) פורסם לראשונה ב"ישראל היום" כי עוד לפני ההצהרה של גלנט, הוא דרש מנתניהו לכנס את הקבינט הביטחוני כדי לדון בהשלכות של הרפורמה המשפטית על מערכת הביטחון, אך נענה בסירוב של ראש הממשלה, שלא הסכים לכנס את הקבינט, זאת למרות המצב הקשה בתוך המדינה, כמו גם המצב הביטחוני הקשה מול אויבינו לאחרונה, שכולל מספר רב של פיגועים חריגים.
אגב, השר יואב גלנט כבר העלה את הדרישה במספר הזדמנויות שונות לאחרונה, אך בכולן נתקל בסירובו של ראש הממשלה. כזכור, לאחר שדחה את קריאתו הפומבית לעצירת החקיקה כאמור, נשא בוסופו של דבר אמש גלנט הצהרה לציבור: "הסכנה ממשית ומידית. יש לעצור את תהליך החקיקה למען ביטחון ישראל בנינו ובנותינו. לא אתן את ידי להמשך החקיקה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    גלנט- הילד עם האצבע בסכר-ליכוד אתם בושה (ל"ת)
    אמירה 03/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור