בארץ

בג"ץ לבן גביר: "רוצה לייצג את עצמך? עליך לפנות ליועמ"שית"

סאגת הדחתו של מפקד מחוז מרכז במשטרה ממשיכה להדהד. אחרי שהשר בן גביר פנה לבג"ץ בבקשה שיאשרו לו ייצוג עצמי, מסתבר שנשיאת העליון, אסתר חיות לא מתכוונת לעשות  לבן גביר חיים קלים מול היועמש"ית בהרב מיארה
דוד זולדן |  1
אסתר חיות, עמיחי אשד, קובי שבתאי, איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ שיר טורם, יונתן זינדל, אריק מרמר)
בבג"ץ הגיבו לבקשת השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לייצוג עצמי בעתירה נגדו שהגישה התנועה לאיכות השלטון, ומסרו: "עליך לפנות תחילה ליועצת המשפטית לממשלה כמקובל".
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר פנה לבג"ץ בבקשה לייצוג עצמי ולא לקבל את ייצוג היועמ"שית בעתירה נגד התיקון לחוק פקודת המשטרה.
השר כתב בבקשה, כי היועמ"שית פרסמה את הודעתה להשהיית מינוי ניצב עמיחי אשד לתפקיד ראש ביה"ס להדרכה ללא שביקשה לשוחח איתו ורק אחרי פניית יועצו של השר, היועמ"שית הסכימה לפגישה ולמרות זאת פרסמה את החלטתה עוד לפני ביצוע השיחה.
השר התייחס למכתבה: "מכתב זה, הגיע לח"מ דרך התקשורת בעודו יושב עם המפכ"ל, ניצב קובי שבתאי, ודן איתו על המשך סבב המינויים במשטרה. חמור מכך, טרם החלטתה, המשיבה 7 לא מצאה לנכון לשוחח עם הח"מ, שלא לומר להיפגש עמו ולדון איתו על פרטי האירוע".
כאמור, סאגת הדחתו של מפקד מחוז מרכז במשטרה ממשיכה להדהד. אחרי שהיועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה, הודיעה כי היא מנסה לקבוע פגישה עם בן גביר אך לא מצליחה, השר לביטחון לאומי הגיב לה בחריפות: "אין לי אמון בך, בשיקולייך ובהחלטותייך".
השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר, התייחס למכתבה של היועצת המשפטית לממשלה גלי בהרב מיארה, והבהיר לה כי אין לו אמון בה ובהחלטותיה: "בוקר טוב אליהו", פתח בן גביר. "שמח שאת מבקשת להיפגש איתי, אחרי שכבר גיבשת את עמדתך והחלטת להקפיא מינוי ניצב עמיחי אשד למפקד בסיס הדרכה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    בגצ בוגדים שמאלנים (ל"ת)
    Nir 03/2023/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור