בארץ

איזנקוט על הלילה בחווארה: "יש אדם אחד שאחראי וקוראים לו נתניהו"

על תגובת בן גביר לפסגה בעקבה אמר איזנקוט: "ראש ממשלה רציני היה מפטר אותו או קורא לו לסדר. הוא קורא תיגר על המנהיגות של ראש הממשלה"
מערכת ice | 
גדי איזנקוט (צילום Yonatan Sindel/Flash90)
הרמטכ"ל לשעבר, ח"כ גדי איזנקוט, התראיין הבוקר (שני) לרדיו 103FM. זה מה שהיה לו להגיד על היממה הקשה ביו"ש: "האחריות היא של צה"ל. כישלון בטיפול באירוע הזה, זה אירוע שהיה צריך להימנע. לילה כמו שראינו אני לא זוכר. מניח ששב"כ וצה"ל ישימו יד על המחבלים. ההתנהגות והפוגרום שביצעו צעירים יהודים לאחר מכן ראויה לכל גינוי. זו התנהגות עבריינית, לא יהודית והיא צריכה לקבל גינוי מכל קצות הקשת הפוליטית. יש אדם אחד שאחראי וקוראים לו נתניהו. בגלל קשיים קואליציוניים הוא יצר אנדרלמוסיה ארגונית-פיקודית. המבנה שהוא יצר מחבל במערכת הביטחון וביכולת של צה"ל לספק ביטחון ולאכוף חוק וסדר".
על תגובת בן גביר לפסגה בעקבה "מה שהיה בירדן (אם היה), יישאר בירדן", אמר איזנקוט: "ראש ממשלה רציני היה מפטר אותו או קורא לו לסדר. הוא קורא תיגר על המנהיגות של ראש הממשלה. אנחנו פועלים במציאות הביטחונית הקשה ב-20 שנים האחרונות ובמקום זה ממשלת ישראל עוסקת בחודשיים האחרונים בנושא הרבה פחות חשוב".
על מחאת המילואימניקים הרמטכ"ל לשעבר אמר: "אני מבין את הכאב שלהם, המחאה בגבולות הדמוקרטיה והחוק היא ראויה, אבל אני נגד סרבנות".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה