בארץ

סטרוק במהלך דרמטי לאחר הפיגוע: דורשת לנטוש את הפסגה בעקבה

השרה אורית סטרוק דורשת להפסיק את ההשתתפות של ישראל בפסגה האזורית שמתנהלת בעקבה בעקבות הפיגוע הרצחני בגזרת שכם: "הפיגוע בחווארה מחייב החזרה מיידית של המשלחת"
דוד זולדן |  3
אורית סטרוק (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
שרת ההתיישבות והמשימות הלאומיות אורית סטרוק (הציונות הדתית) דורשת להפסיק את ההשתתפות של הנציגים הישראליים בפסגה האזורית שמתקיימת כעת בעקבה, ירדן.
השרה סטרוק קוראת להחזיר את המשלחת לישראל בטענה שאין מקום למפגש-פסגה עם מי שמשלמים לרוצחי יהודים: "30 שנה אחרי הסכם אוסלו האומלל, מן הראוי שנבין שהרש"פ היא הבעיה ולא הפתרון. את ההיערכות לרמדאן נבצע בעצמנו, ללא "הסתייעות" במי שקמים עלינו לכלותינו".
לדבריה: "אין מקום למפגש-פסגה עם מי שמשלמים לרוצחי יהודים, 30 שנה אחרי הסכם אוסלו האומלל, מן הראוי שנבין שהרש"פ היא הבעיה ולא הפתרון. את ההיערכות לרמדאן נבצע בעצמנו, ללא "הסתייעות" במי שקמים עלינו לכלותנו".כזכור, היום (ראשון) החלה ועידה אזורית בירדן בהשתתפות נציגים ביטחוניים ומדיניים בכירים. מטעם ישראל ישתתפו ראש המשלחת היועץ לביטחון לאומי וראש המל"ל צחי הנגבי, ראש השב"כ רונן בר, מתאם פעולות הממשלה בשטחים האלוף רסאן עליאן ומנכ"ל משרד החוץ רונן לוי.
במשרד החוץ אומרים כי: "ישראל נענתה להצעה האמריקאית להשתתף במפגש, אשר במהלכו ידונו הנציגים הביטחוניים מטעם המדינות המשתתפות על הדרכים להרגעת המתיחות הביטחונית באזור לקראת חודש הרמדאן".
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    סטרוק
    רונה 02/2023/27
    הגב לתגובה זו
    0 1
    די כבר הבנו שאתם מחפשים שתהיה פה מלחמה מעניין אם הבנים שלך שירתו בצבא או רק או שאחרים ישרתו . תרגעו כבר מאז שעליתם לשלטון יש כול הזמן פיגועים
    סגור
  • 2.
    רגע!!!!!
    אורית הטראנסית 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    אורית סטרוק אמרה!!!!!! דום שתיקה!! היא דרשה!!! ואם הסטרוקית דורשת.... רק לא הבנתי, למה קוראים לה אורית אם היא כ"כ חשוכה?.. היא אישה בכלל? או גבר עם מגדל על הראש? שואל כדי שנדע אם לקחת את דרישות שלה ברצינות, או שהיא אישה אז שתשב בשקט ותלך לעשות קפה!
    סגור
  • 1.
    לכי הביתה , כביסה , בישול , וניקיון (ל"ת)
    סמוטריץ 02/2023/26
    הגב לתגובה זו
    0 1
    סגור