בארץ

מיקי לוי לכנסת: "בטלו את הדוחות שקיבלתי"

מיקי לוי נסע בזמן כהונתו בנתיבי תחבורה ציבורית וספג דוחות שלטענתו נשלחו כתוצאה מטעות של גורמים בכנסת, יו"ר הכנסת היוצא האשים את הכנסת בכך שלא דאגה לטיפול ברישום רכבו כך שלא יקבל דוחות
דוד זולדן |  2
מיקי לוי (צילום אתר הכנסת)
יו"ר הכנסת היוצא מיקי לוי נסע בזמן כהונתו בנתיבי תחבורה ציבורית וספג דוחות שלטענתו נשלחו כתוצאה מטעות של גורמים בכנסת. עם זאת, לוי הבהיר כי במידה ולא יבוטלו הדוחות הוא ישלם מכיסו גם אם מדובר בתקלה של גורמים בכנסת.
כך פורסם בכאן 11 כי במהלך כהונתו, נהג מיקי לוי לנסוע בנתיבי תחבורה ציבורית ולפעמים אף היה מנחה את הנהג באופן אישי לנסוע בנתיבים אלו. לרכבו לא היה האישור המתאים לנסיעה בנתיבים ועקב כך ספג מספר דוחות. לוי האשים את הכנסת בכך שלא דאגה לטיפול ברישום רכבו כך שלא יקבל דוחות.
בתגובה לסירוב הכנסת לטיפול בדוחות שלו, מסר יו"ר הכנסת היוצא: "יו"ר הכנסת הוא אחד מארבעת סמלי שלטון המאובטחים על ידי היחידה לאבטחת אישים ורשאים לנוע באופן חופשי על נתיב תחבורה ציבורית על פי הנהלים. במקרה הזה שכחו גורמים בכנסת לעדכן את משרד התחבורה כי הרכב הוחלף ולכן מספרו לא הופיע ברישומים והוא ספג שלושה דוחות. הבקשה לביטולם הועברה לייעוץ המשפטי לכנסת".

בתוך כך, הדגיש לוי כי במידה ולא יבוטלו, ישלם מכיסו את הדוחות, וזאת למרות התקלה של גורמים בכנסת.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מיקי לוי והדוחות שקיבל
    בן 01/2023/04
    הגב לתגובה זו
    1 0
    חבל מאוד שלא נותנים לנכי צהל לנהוג בנתיבי באוטובוסים , מקווה שהממשלה החדשה תדאג לזה ,
    סגור
  • 1.
    נצלן שכמותך ייחלתי שתסיים את כהונתך גס רוח (ל"ת)
    אבי 01/2023/02
    הגב לתגובה זו
    1 1
    סגור