בארץ

נתניהו סגר חוב של כבוד: שיקלי וסילמן שרים בממשלתו

חברי הכנסת עמיחי שיקלי ועידית סילמן ששוריינו בליכוד לאחר שנטשו את סיעת ימינה בכנסת הקודמת וסייעו להפלת ממשלת לפיד-בנט, ימונו לשרים בממשלת נתניהו השישית ובכך סוגר נתניהו חוב של כבוד למי שהוא חייב להם במידה רבה את כס שלטונו היום
דוד זולדן | 
עידית סילמן, בנימין נתניהו, עמיחי שיקלי (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל, אוליביה פיטוסי)
ראש הממשלה הטרי, בנימין נתניהו החליט למנות את חבר הכנסת עמיחי שיקלי, שהתנגד לממשלת בנט מתוך סיעת ימינה, לשר התפוצות והשוויון החברתי. גם חברת הכנסת עידית סילמן, מי שהפלת ממשלת בנט – לפיד רשומה על שמה, מונתה לשרה להגנת הסביבה בממשלת נתניהו השישית. סילמן, היחידה מהקואליציה הקודמת שתהיה גם בקואליציה הנוכחית.
חברי הכנסת עמיחי שיקלי ועידית סילמן ששוריינו בליכוד לאחר שנטשו את סיעת ימינה בכנסת הקודמת וסייעו להפלת ממשלת לפיד-בנט, ימונו לשרים בממשלת נתניהו השישית ובכך סוגר נתניהו חוב של כבוד למי שהוא חייב להם במידה רבה את כס שלטונו היום.
סילמן התבשרה מנתניהו שתהיה השרה להגנת הסביבה, ושיקלי יהיה שר התפוצות והשוויון החברתי וזו בשורה נהדרת עבור מי שהוצנחו מבחוץ ולא יחטפו אף מילת ביקורת בתוך הליכוד בשל מעמדם הייחודי.
"אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו, על הבעת האמון", אמר ח"כ שיקלי והבטיח: ''אפעל בכל המרץ למען כלל אזרחי ישראל. אני מצפה בקוצר רוח לתחילת עבודתי כשר התפוצות והשוויון החברתי. אתגרים רבים מונחים לפתחנו. בעזרת ה׳ נעשה ונצליח".
סילמן הודתה בהתרגשות: ''מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו על האמון שהעניק לי הערב לכהן בתפקיד שרת הגנת הסביבה של מדינת ישראל. זהו תפקיד המקפל בתוכו אחריות רבה לבריאותם של כל אזרחי ישראל ואיכות חייהם. במקומות רבים במקורותינו נזכרה החובה לשמור ולהגן על הסביבה.
סילמן ציינה עוד: "קיימות היא חלק בלתי נפרד מהתרבות שלנו ולכן אנו מחויבים לשמור על הארץ שלנו בטוחה, נקיה ומוגנת. אני מבטיחה בעזרת ה' לעבוד קשה ולהציב את המשרד בקדמת הבמה והעשייה הציבורית לטובת כלל אזרחי ישראל ללא יוצא מן הכלל. לפנינו אתגרים גדולים בתחומים שונים ומגוונים, אני נכונה להם בהתרגשות גדולה. ומילה אחרונה, שהיא מבחינתי גם הכי חשובה - תודה גדולה ועצומה לבורא עולם''.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה