בארץ

אלמוג כהן עלב באפרת רייטן: "גזגזי לערוץ הילדים"

קטטה נוספת פרצה היום במשכן הכנסת והפעם בדיון על שינוי חוק יסוד הממשלה בין ח"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית לח"כ אפרת רייטן. דיוני החקיקה וקרבות הבלימה של האופוזיציה הנכנסת ניטשים גם היום בין המחנות הניצים  
דוד זולדן |  2
אלמוג כהן, אפרת רייטן (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
במהלך הדיון על שינוי חוק יסוד הממשלה התקוטטו ח"כ אלמוג כהן מעוצמה יהודית וח"כ אפרת רייטן מהעבודה ובין השניים נרשם דו קרב מביך. 
כהן תקף את אפרת רייטן ופלט לעברה בזלזול מופגן: "גזגזי לערוץ הילדים, יאללה", ורייטן, שהייתה כוכבת ילדים בשנות ה-90, החזיר הלו באותו מטבע והשיבה לו בלגלוג: "אני מבינה שאתה עדיין ילד לפי הדיבור שלך, אתה רוצה חתימה?". חברי כנסת שהיו נוכחים בדיון וערים למתרחש השמיעו קול מחאה ורטנו נגד השימוש בשפה המסכסכת והפוגענית של כהן ובשימוש בביטוי המשפיל: "גזגזי" כלפי חברת כנסת רייטן.
על התארגנויות המחאה השונות, בין היתר בגשרים ברחבי הארץ, אמרה רייטן לאחרונה כי שלדעתה "אי אפשר שלא להשתכנע מכך. בסוף מי שיושב בבלפור, במעון ראש הממשלה, מאוד מאוד מושפע מכל מה שקורה. אני מזכירה את האפקט שהיה למחאת האוהלים ברוטשילד ולמחאות בבלפור. יש למחאות אפקט. ככל שהן יותר גדולות ואין עליהן שליטה ורואים שהן לא הולכות לשום מקום, אז ראשי הממשלה מאוד מודאגים מזה".

תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מתחרה עם אמסלם על תואר האינדיאני של השכונה
    עמי 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    4 0
    אוסף עלובים אספנו בכנסת הזאת
    סגור
  • 1.
    בריון, ערס, שוביניסט ועילג
    צורי 12/2022/15
    הגב לתגובה זו
    5 1
    נחשו למי אני מתכוון? צדקתם!
    סגור