בארץ

עבר התקף לב במהלך הנהיגה- אשתו הצילה את חייו

לזה הם לא ציפו. במהלך נסיעה שגרתית חווה הבעל התקף לב בעת נהיגה, האיש השתלטה על ההגה והצליחה לעצור את הרכב. הבעל הובהל לבית החולים וחייו ניצלו
מערכת ice | 
התקף לב (צילום Pexels / Pixabay)
במהלך נסיעה שגרתית של בני הזוג רונלד וסבטה בנתיבי איילון, רונלד שנהג התלונן כי אינו מרגיש טוב. למרות הרגשתו, הוא המשיך בנהיגתו, אך לפתע חטף התקף לב. "הבחנתי שהוא לא מתקשר איתי, וראיתי שהאוטו מידרדר במהירות", סיפרה סבטה.
"מהר מאוד הזזתי את ההגה לצד שמאל כדי לא להידרדר לתוך המשאיות, ולחצתי במקביל על נוריות מצוקה", תיארה סבטה את האירוע לחדשות 12. אז למרות שהיא התנהגה בצורה קרת רוח היא סיפרה כי "הייתי בהיסטריה, זעקתי לעזרה – והרבה מאוד אנשים נחמדים באו".

הסיפור לא הסתיים מכיוון שרונלד עדיין היה בעיצומו של התקף לב כאשר הזוג נמצאים באמצע כביש סואן. "הוצאתי את היד החוצה כדי להראות לנהגים אחרים שאנחנו במצוקה כדי שלא יאיצו", סיפרה סבטה. "כיביתי את הרכב וביקשתי מאנשים שיבואו לעזור לנו. בכיתי וצעקתי, אבל הרבה מאוד אנשים נחמדים באו לעזור לנו".
בזכות תושייתה של סבטה מד"א הצליח לפנות את רונלד לבית החולים וולפסון שם הגיע למחלקת טיפול נמרץ וחייו ניצלו. איש צוות רפואי סיכם ש"בקור רוח היא הצליחה למנוע אסון גדול של תאונת שרשרת".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה