בארץ

ביים התקף לב והצליח לברוח לשוטרים

משה שובל, החשוד בחטיפת פקידת בנק בחיפה בספטמבר 2021, ביים התקף לב בעת דיון בנוגע לחזרתו למעצר והצליח לנצל את חוסר השמירה עליו וברח. משטרת חיפה מבצעת חיפושים נרחבים
מערכת ice | 
שירות בתי הסוהר (צילום פרקליטות מחוז מרכז)
משה שובל בן ה-70, אשר נחשד בחטיפת פקידת בנק בחיפה בספטמבר 2021, הצליח לברוח ממעצר. הסיפור החל לפני כחודשיים כאשר נקבע כי ישתחרר לבית אבות בנהריה כחלופת מעצר ונראה כי כבר שובל תכנן את בריחתו.
בבית האבות חשדו כי שובל מחבל במצלמות האבטחה של בית האבות וזאת לאחר שנצפה במצלמות האבטחה, ביחד עם דייר נוסף, בלילה של ה-21 בנובמבר כשהם מחבלים במצלמה הפונה לשער הכניסה של המקום.

שובל הגיע לבית המשפט המחוזי בחיפה ב-23 בנובמבר והשופט ניצן סילמן קבע, בעקבות המקרה, כי ישוב לכלא. במהלך הדיון שובל טען כי אינו מרגיש טוב ועל פי החשד ביים התקף לב. בעקבות המקרה, השופט קבע כי  יופנה לבית החולים בפיקוח המשטרה או שירות בתי הסוהר.
למרות הוראת השופט, שובל נותר ללא השגחה, ניצל את ההזדמנות ונעלם. בריחתו התגלתה רק לאחר מספר ימים ומאז מנסים לאתרו.
בספטמבר 2021 שובל נעצר לאחר שנחשד כי חטף עובדת בנק, כלא אותה ואיים עליה. הוא הצמיד לבטנה חפץ דמוי מטען חבלה ושלח אותה לסניף בנק מזרחי טפחות בחיפה ודרש כי תשדוד מיליוני שקלים. מנהל הבנק הבין כי לא מדובר על מטען אמיתי, תלש את המטען והזעיק את המשטרה. אחרי שובל נפתח מצוד והוא נעצר באותו הערב.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה