בעולם

כך הצליח ילד בן 10 לחמוק מחטיפה. צפו בתיעוד

רק בן 10 וכבר קר רוח כמו אדם מנוסה. סמי גרין הצליחה להתחמק מחטיפה בעקבות תושייה וחשיבה מהירה. ככה הוא עשה את זה
מערכת ice | 
סמי גרין (צילום צילום מסך)
ילד בן 10 ניצל מחטיפה בזכות קור רוח. הסיפור החל ביום שישי האחרון בפוטסטאון, פנסילבניה כאשר סמי גרין היה בדרכו הביתה מבית הספר. במהלך הליכתו ניגשה אליו אישה שאינו מכיר, התלוותה אליו בהליכתו והחלה לדבר אתו.
"היא אמרה שהיא כנראה מכירה אותי ושאם הוא ילך אתה לחנות הנוחות הוא יקבל מה שהוא רוצה", כך סיפר סם גרין, אביו של הילד סמי. סמי סיפר כי האישה גרמה לו להרגיש באי נוחות ושאלה שאלות מאוד מוזרות. "היא הייתה כאילו 'אני הולכת לחנות נוחות. אתה הולך לשם? מה אתה מתכוון לקנות? איפה היא נמצא המשפחה שלך?'", סיפר.

כאשר האישה הציעה לסמי כי תקנה לו אוכל, הוא ניצל את ההזדמנות ונכנס ראשון לחנות הנוחות ומיד, עבר את הדלפק, התקרב לקופאית בת ה-17, האנה דניאלס, ולחש באוזנה "תעמידי פנים שאת אמא שלי", סיפרה דניאלס.
האנה החליטה ללכת לכיוון דלת הכניסה ולנעול אותה. אותה אישה, שראתה את דניאלס נועלת את הדלת החליטה לברוח מהמקום. המשטרה הצליחה לאתר אותה ודיווחה כי מדובר על אישה המתמודדות עם בעיות נפשיות.
אביו של סמי סיכם זאת – "תחשבו על כך מקרה ותוודאו כי הילדים שלכם יודעים מה לעשות. תתאמנו על הסיטואציות כאילו זה תרגיל אש".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה