משפט

"הסופר-אמא" שזייפה את חטיפתה תשלם על כך ביוקר

שרי פאפיני, בת 40 מקליפורניה, כונתה "מניפולטורית" על ידי השופט המחוזי של ארה"ב וויליאם שוב, שגזר עליה 18 חודשי מאסר - עונש קשה יותר ממה שביקשה התביעה. היא שיקרה במשך שנים לגבי חטיפה ועינויים שעברה לכאורה ב-2016 בידי זוג נשים היספניות
מערכת ice | 
מעצר (צילום pexels)
"הסופר-אמא" הקליפורנית שזייפה את חטיפתה שלה ושיקרה במשך שנים לגבי חטיפה ועינויים על ידי זוג נשים היספניות, נידונה השבוע ל-18 חודשי מאסר. שרי פאפיני, בת 40, הוגדרה כ"מניפולטורית" על ידי השופט המחוזי של ארה"ב וויליאם שוב לפני שגזר את העונש הנוקשה.
הרמאית - שכונתה "אמא-על" כשנעלמה ב-2016 - הסכימה באפריל לעסקת טיעון המחייבת אותה גם לשלם יותר מ-300,000 דולר כפיצוי. התובעים ביקשו עונש מאסר של 8 חודשים, על פי מזכר גזר הדין שהוגש בעניינה. סנגורה ביקש עונש של חודש מאסר ושבעה חודשי מעצר בית.
"אנשים לא אוהבים להיות מרומים", אמר השופט לפי אתר "סקרמנטו בי", "ואני לא מאמין שהאנשים שהולכו שולל יאמינו שחודש אחד או שמונה חודשים מספיקים".
השופט שוב אמר שהוא החליט על גזר הדין הנוקשה יותר כדי להרתיע מזימות מתיחה פוטנציאליות אחרות - ובגלל "המספר העצום של אנשים שהושפעו", דיווחה סוכנות הידיעות AP.
לפני שנגזרו עליה, הנאשמת פאפיני קראה הצהרה מוכנה מראש שבה היא מודה בפשעיה ומתנצלת, כשקולה נשבר לפעמים: "אני אשמה בשקר. אני אשמה בביזיון. אני עומדת לפניך מוכנה לקבל, לחזור בתשובה ולהודות. אני סומכת על בית המשפט הזה. אני סומכת על השוטרים שמטפלים בשחרורי ואני סומכת עליך, כבודו, שתראה אותי, תשמע אותי", אמרה.
פאפיני, אם לשניים, נעלמה ליותר מ-20 יום בסתיו 2016, והופיעה שוב בחג ההודיה לאורך הכביש המהיר 5 במחוז יולו הכפרי, קליפורניה, עם שרשרת סביב מותניה ו"מותג" על הכתף.
היא סיפרה למשטרה שהיא נחטפה על ידי זוג נשים היספאניות מחזיקות נשק בזמן שרצתה בריצה ליד ביתה ב-2 בנובמבר 2016. היא טענה שהצמד הבדיוני עינה אותה במשך יותר משלושה שבועות - ובסופו של דבר שכנעה את משפחתה וחבריה כי האירוע קרה באמת.
השקרנית הפתולוגית הפיצה שקר לגבי החוויה הקשה במשך שנים, עד שהתובעים הוכיחו שהיא נמצאה במהלך הימים שבהם לכאורה נחטפה עם החבר לשעבר שלה, ג'יימס רייס, בדירתו בקוסטה מסה.
בהגשת גזר הדין שלהם, התובעים אמרו שהשקרים של פאפיני הובילו אנשים חפים מפשע להיכנס לחקירה פלילית: "פאפיני גרמה לאנשים חפים מפשע להפוך למטרות של חקירה פלילית. היא גרמה לציבור פחד מהלוכדים ההיספנים שלה, שלכאורה נשארו חופשיים", כתבו.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה