בארץ

נתניהו וארדואן סיכמו: "עידן חדש ביחסי טורקיה וישראל"

ראש הממשלה שבדרך בנימין נתניהו, שוחח בטלפון עם נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן, אחרי תקופת נתק ממושכת: "שוחחו על הדרכים לפעול כדי לחזק משמעותית את היחסים הכלכליים והמדיניים בין שתי המדינות"
דוד זולדן | 
נתניהו משוחח (צילום לשכת נתניהו)
ראש הממשלה העתידי בנימין נתניהו, שוחח היום (חמישי) עם נשיא טורקיה רג'פ טאיפ ארדואן, אחרי שנים ארוכות של נתק בין השניים. לפי הודעת לשכת נתניהו, השיחה ארכה כ-12 דקות. בפתח השיחה נתניהו הביע את תנחומיו על רצח אזרחי טורקיה בפיגוע שאירע במדינה השבוע, והציע את עזרתה של ישראל במאבק נגד הטרור. הנשיא ארדואן הודה לראש הממשלה המיועד נתניהו, והביע תנחומים על רצח הישראלים בפיגוע הטרור השבוע באריאל.
עוד נמסר מלשכת נתניהו כי "הנשיא ארדואן שב ובירך את ראש הממשלה המיועד נתניהו על ניצחונו בבחירות. שני המנהיגים סיכמו לפעול במשותף כדי לכונן "עידן חדש ביחסים בין טורקיה וישראל", כשהשניים שוחחו על הדרכים לפעול כדי לחזק משמעותית את היחסים הכלכליים והמדיניים בין שתי המדינות.
את הצעד הראשון עשתה טורקיה כאשר בשבוע שעבר ארדואן שיגר איגרת ברכה לנתניהו בו בירך אותו על ניצחונו בבחירות לכנסת ה-25. במכתבו ארדואן כתב כי הוא "מברך אותך על ניצחונך בבחירות, ומאמין שהממשלה החדשה תמשיך את שיתוף הפעולה בין המדינות בכל התחומים, בדרך שתביא שלום ויציבות לאזורנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה