בארץ

המפכ"ל במקום הפיגוע: "כנראה זה מה שנגזר עלינו"

המפכ''ל דני לוי הגיע למקום פיגוע הדקירה בחדרה, שם אמר "זה כנראה מה שנגזר עלינו בתקופה הזאת, אנחנו צריכים להיות חזקים בתקופה הזו" ועורר זעם. ח''כ לזימי "ריקבון ערכי ומוסרי שעולה בחיי אדם"
דורון בלוך | 
רנ''צ דני לוי, מפכ''ל המשטרה (צילום יונתן זינדל/פלאש 90)
המפכ''ל דני לוי הגיע למקום פיגוע הדקירה בחדרה, שם התבטא באמירה שנויה במחלוקת, ואמר "ליבי עם הפצועים אבל  זה כנראה מה שנגזר עלינו בתקופה הזאת, אנחנו צריכים להיות חזקים בתקופה הזו".
אמירת המפכ''ל עוררה זעם ברשת וכן בקרב חברי כנסת. ועל כך אמרה ח''כ נעמה לזימי "כבר יש לנו שר שבונה על כלכלת "בחוקתי תלכו", אז עכשיו יש גם מפכ"ל שחושב שפיגוע טרור זה "מה שנגזר עלינו". הדרך להסרת האחריות הטוטאלית מתפקיד המדינה ומוסדותיה כלפי אזרחיה עובר בציניות גם דרך ניכוס היהדות וה'. פניה אל השמיים במקום לדרג מדיני זה חלק מאותו ריקבון ערכי ומוסרי שעולה בחיי אדם".
ח''כ גלעד קריב הגיב גם בזעם על האמירה, תקף על כך את השר בן גביר "אוזלת היד של משטרה שמפקדה אומר "זה מה שנגזר עלינו" זועקת לשמיים. לפני שנתיים, איתמר בן גביר הגיע לזירת הפיגוע בחדרה כדי לצעוק על קודמו בתפקיד "שמאלן כושל". מחיר הדמים הנורא שאנו משלמים בשנה האחרונה מחדד את גודל הכישלון של בן גביר, שלא הביא לישראל משילות או ביטחון, אלא רק עוד ועוד נרצחים".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה