בארץ

לאחר שיצא נגד הקהילה הגאה: המפכ"ל החדש יוצא בהצהרת כוונות

מפכ"ל המשטרה החדש רב ניצב דני לוי, נכנס לתפקידו רק בסוף חודש אוגוסט, אך מאז הספיקו להתפרסם הקלטות שלו בהן הוא יוצא נגד קהילת הלהט"ב. לוי, דאג להתנצל במהרה על דבריו ואף להיפגש עם מנכ"לית האגודה למען הלהט"ב
מערכת ice | 
רנ''צ דני לוי, מפכ''ל המשטרה (צילום יונתן זינדל/פלאש 90)
ימים ספורים לאחר פרסום דבריו של מפכ"ל המשטרה רב ניצב דני לוי, שיצא נגד הקהילה הגאה, נראה שהוא כבר מנסה לכפר על דבריו. היום (שלישי), המפכ"ל פגש את מנכ"לית האגודה למען הלהט"ב, יעל סיני ביבלש ואת צוותה, בבית העמותות בתל אביב.
בפגישה, שני הצדדים סיכמו כי תתקיים פגישה עם קואליציית ארגוני הקהילה הגאה בישראל. באותה פגישה, ידונו בדרכים להידוק שיתופי העבודה בין המשטרה לבין הקהילה הגאה.
המפכ"ל אמר כי ברור לכל כי אין מקום במשטרה לאמירות הנוגעות לנטייה מינית של אדם. כמו כן אמר כי ביטחונם של חברי הקהילה הגאה, כמו כל אזרחי ישראל, היה תמיד בראש סדר העדיפות שלו כמפקד בארגון וכך יהיה בתפקידו כמפכ"ל.
רנ"צ דני לוי, הוסיף כי קשריו המצוינים עם הקהילה, אשר נרקמו במסגרת תפקידיו בעבר,  עת שפיקד על מצעדי הגאווה בתל אביב, בירושלים ובחיפה, חשובים לו ומשטרת ישראל תעשה הכול על מנת להגן על חבריה.
האגודה למען הלהט"ב, מסרה בתגובה לפגישה: "אנו שמחים על נכונותו של המפכ"ל לשקם את יחסי האמון הרעועים עם קהילת הלהט"ב ומצפים כי דבריו בפגישה היום ישוקפו ביישום של צעדים קונקרטיים ועקביים בשטח, על מנת שאמירות אלו לא יישארו כהצהרות בלבד, אלא כשינוי אמיתי ואפקטיבי של המשטרה כלפי קהילת הלהט"ב בישראל".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה