בארץ

פיגוע דקירה בחדרה: 5 פצועים בהם 2 קשה

פיגוע דקירה בחדרה: חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים טיפול רפואי ומפנים לבי"ח   הלל יפה, 5 פצועים בהם: 2 גברים כבני 70 ו-50 במצב קשה, 3 גברים כבני 70,60 ו-55 במצב בינוני, עם פציעות חודרות בגופם
דורון בלוך | 
פיגוע דקירה בחדרה (צילום פלאש 90/ טל גל)
בפיגוע דקירה קשה בחדרה היום בצהריים (שלישי) חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ומפנים לבי"ח   הלל יפה, 5 פצועים בהם: 2 גברים כבני 70 ו-50 במצב קשה, 3 גברים כבני 70,60 ו-55 במצב בינוני, עם פציעות חודרות בגופם.
פראמדיקית מד"א שקד חגג' שהייתה במקום סיפרה: "הגענו לזירה בה היה פצוע קשה עם פציעות דקירה באזורים נרחבים בגופו וסבל מחבלה רב מערכתית. הוא היה מעורפל הכרה כשהגענו אליו, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים ופינינו לבית החולים, לאחר מכן חזרנו לזירה כדי להמשיך לטפל בעוד פצועים".
מהמשטרה נמסר: נוטרל המחבל מדובר באירוע פח"ע. מדובר על 4 זירות שונות בהם אותרו 6 פצועי דקירה מהזירות . עפ"י החשד מהמקום נמלט חשוד על קטנוע לפני זמן קצר השוטרים איתרו את החשוד וניטרלו אותו באמצעות ביצוע ירי.
ניר בן חיים, ראש עיריית חדרה אמר בזירת הפיגוע: "זהו יום קשה עבור חדרה, אך גבורת התושבים שלנו שבלטו באירוע וסייעו בתפיסת המחבל מוכיחה את החשיבות שבערנות, שכן תוצאות הפיגוע יכלו להיות קשות בהרבה. אני רוצה להודות לכל אחד ואחת על קור הרוח והתושייה. אנחנו עומדים בתקופה מורכבת, אך נעבור אותה יחד, חזקים ומלוכדים. הנחיתי את כוחות הביטחון והשיטור העירוני לתגבר את הסיורים בכל רחבי העיר, והם פועלים בשיתוף פעולה מלא עם כוחות המשטרה על מנת להבטיח את ביטחון תושבי העיר. תלמידי בתי הספר והגנים הוגנו היטב במהלך האירוע, והצוותים שלנו פרוסים כדי להמשיך לשמור על הסדר ועל תחושת הביטחון של כולנו. חדרה תמשיך לעמוד איתנה מול כל אתגר".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה