דיגיטל וטק

אלו האפליקציות הפופולריות בישראל: כך המצב משפיע על הרגלי השימוש

עם ההסלמה בצפון, חלו שינויים גם ברשימת האפליקציות המובילות את הדירוג החודשי בישראל. בעוד שאפליקציות בידור ומשחקים שמרו על יציבות, מהן האפליקציות המובילות החודש ואילו מגמות בולטות בקרב משתמשי אנדרואיד ו-iOS?
רפאל בן זקרי | 
האפליקציות הפופולריות בישראל (צילום shutterstock, פלאש 90/ מיכאל גלעדי, יונתן זינדל, חיים גולדברג)
בין הניסיון לקיים שגרה במלחמה, לבין החגים, המצב הבטחוני בישראל משפיע גם על שוק האפליקציות ועל השימוש בהן. בדקנו מי הן האפליקציות המובילות בדירוג החודשי לפי נתוני Similarweb, ומהן המגמות בקרב משתמשי האייפון ואנדרואיד. אז מי נשארו בצמרת, מי זינקו בדירוג, ואילו אפליקציות איבדו גובה? הנה התוצאות, נכון ל-5 באוקטובר.
בקרב משתמשי iOS, על פי דירוג Store Rank, במקום הראשון והלא מפתיע נמצאת אפליקציית "צופר - צבע אדום", כאשר מיד אחריה אפליקציית פיקוד העורף תפסה את המקום השני בדירוג. במקום השלישי נמצאת אפליקציית הקניות הפופולרית Temu, שעלתה שלושה מקומות. ChatGPT ירדה מקום אחד למקום הרביעי, ואפליקציית RedAlert, שמספקת התרעות צבע אדום, ירדה גם היא שני מקומות למקום החמישי. אפליקציית המשחק !Block Blast עלתה למקום השישי, ואחריה נמצא משחק הספורט MADFUT 25 במקום השביעי. אפליקציית Threads מבית אינסטגרם שמרה על מקומה השמיני, בעוד משחקי הסימולציה Perfect Tidy ו-My Superstore Simulator סוגרים את העשירייה הראשונה, כאשר האחרון זינק עשרה מקומות.

נתונים: Similarweb
באנדרואיד, על פי דירוג Usage Rank, וואטסאפ ממשיכה להוביל את הרשימה ושומרת על המקום הראשון. אחריה נמצא דפדפן Google Chrome, עם יציבות במקום השני. Samsung One UI Home נמצאת במקום השלישי, ואילו יוטיוב ממשיכה לשמור על המקום הרביעי. Gmail עלתה מקום אחד למקום החמישי, ואילו אפליקציית Google ירדה למקום השישי. אפליקציית השעון (Clock) של סמסונג טיפסה ארבעה מקומות למקום השביעי, בעוד שפייסבוק ירדה למקום השמיני ואינסטגרם למקום התשיעי, כאשר את הרשימה סוגרת אפליקציית Spotify, שירדה מקום אחד, למקום העשירי.
עם המשך המלחמה בישראל וההסלמה בצפון מול חיזבאללה, ניכרת השפעה ברורה על הרגלי השימוש באפליקציות בישראל. אפליקציות שמיועדות להתראה על מצב חירום וביטחון, תפסו מקומות גבוהים במיוחד בדירוג, מה שמשקף את המציאות המורכבת שאיתה מתמודדים האזרחים.
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה