דיגיטל וטק

דירוג האפליקציות הפופולאריות בישראל: מי זינקה 191 מקומות וכבשה את הפסגה?

עם החזרה ללימודים, נרשמו שינויים משמעותיים בהרגלי השימוש באפליקציות בקרב משתמשי iOS ואנדרואיד בישראל. מי זינקו בדירוג, מי ירדו, מהן האפליקציות הפופולריות ביותר החודש, ומה זה אומר על העדפות המשתמשים בישראל? כל הפרטים

רפאל בן זקרי | 
ממשק סמסונג (צילום Shutterstock)

עם החזרה ללימודים, כבר נצפים שינויים ברורים בהרגלי השימוש וההורדה של אפליקציות במכשירי האייפון ואנדרואיד בישראל. בדקנו מי הן האפליקציות המובילות בדירוג החודשי בארץ לפי נתוני Similarweb, והתוצאות מראות תמונה מעניינת של האפליקציות הפופולריות ביותר בקרב משתמשי אנדרואיד ו-iOS.

אז מי זינקה למעלה, מי ירדה בדירוג, ואילו אפליקציות הצליחו לשמור על מיקומן? הנה הנתונים שמספרים את כל הסיפור, נכון ל-5 בספטמבר.
בקרב משתמשי iOS, האפליקציה הפופולרית ביותר היא "אפליקציית הסטרימינג הישראלית 12+", שזינקה באופן מרשים ב-191 מקומות לתפוס את המקום הראשון. אחריה נמצאת אפליקציית הקניות Temu, שירדה מקום אחד למקום השני. האפליקציה ChatGPT של OpenAI שמרה על מקומה השלישי, ואילו Threads מבית אינסטגרם נמצאת במקום הרביעי. אפליקציית "משוב לתלמידים והורים" ירדה שלושה מקומות וסיימה את הרשימה במקום החמישי. אל המקום השישי הגיעה Google Classroom, אל המקום השביעי הגיעה Google Utilities. את העשירייה סוגרות TikTok במקום השמיני, Gmail במקום התשיעי ואחרונה - טלגרם.

במערכת ההפעלה אנדרואיד, האפליקציה המובילה היא וואטסאפ, ששמרה על מקומה הראשון, כאשר הדפדפן Google Chrome ממוקם במקום השני. במקום השלישי נמצאת Samsung One UI Home, ואחריה Gmail במקום הרביעי, כאשר את החמישייה סוגרת האפליקציה YouTube. בנוסף, בעשירייה הראשונה אפשר למצוא גם את Google Tools במקום השישי, Clock במקום השביעי, Spotify במקום השמיני עם עלייה של שני מקומות, אינסטגרם במקום התשיעי, ופייסבוק, שממוקמת עשירית לאחר שזינקה ב-29 מקומות החודש.
הדירוג החודשי מספק תמונת מצב מעניינת על העדפות המשתמשים בישראל, עם דגש על בידור, תקשורת וחינוך כאפליקציות הבולטות ביותר. בולטות כמה מגמות מרכזיות בדירוג הזה, והראשונה בהן היא כמובן החזרה ללימודים וכל מה שכרוך בכך. גם "אפליקציית הסטרימינג הישראלית 12+" ב-iOS עלתה בצורה חדה, מה שמצביע על ביקוש רב לתכני בידור מקומיים. מנגד, באנדרואיד נרשמה יציבות יחסית בדירוג האפליקציות הפופולריות ביותר, כאשר האפליקציות הגדולות שמרו על מקומן בצמרת.
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה