בארץ

שולחן ריק וציטוטים של נרצחים: חברת טבע מציינת שנה ל-7 באוקטובר

שנה ל-7 באוקטובר: חברת טבע הקימה מיצג המשלב את כתב ידם של הנופלים והנרצחים במטה החברה בתל אביב. בנוסף, קראו עובדי החברה להשבת כל החטופים, ביניהם גדי מוזס, אביו של עובד החברה

מערכת ice | 
שולחן החג הריק (צילום דוברות טבע)
במלאת שנה לאירועי ה-7 באוקטובר, חברת טבע החליטה להקים מיצג המשלב את כתב ידם של הנופלים והנרצחים במטה החברה בתל אביב. לצד זאת, קראו עובדי החברה להשבת כל החטופים, ביניהם גדי מוזס, אביו של עובד החברה. 
המיצג, אשר הוקם במטה החברה בתל אביב, כולל ציטוטים הכתובים בכתב ידם של נופלים ונרצחים במלחמה. מיזם "אות. חיים" משלב את כתב ידם הייחודי של הנופלים, וגופן מיוחד שהוכן בהתנדבות מלאה על ידי מעצבי גופניים מקצועיים. 


(צילום: דוברות טבע)
גדי מוזס, אביו של עובד החברה יאיר מוזס, נחטף מניר עוז ב-7 באוקטובר והוא עדיין מוחזק בשבי חמאס ברצועת עזה. בקריאה למען השבת החטופים ובאווירת החגים, במטה החברה הוצב מיצג מיוחד המסמל את שולחן החג הריק, כאשר רק תמונותיהן של החטופים מוצגות בו. 


(צילום: דוברות טבע)
בנוסף, באתרים נוספים של החברה הוצגה תערוכת הצילומים של אמנון ארד מעוטף עזה, וחולקו ספריו של זיו קורן המציגים תיעודים מהשבעה באוקטובר. חברת טבע מודיעה כי במהלך השבוע תתקיים הרצאה מיוחדת של מירב טל, אר חזרה משבי חמאס בעזה וגופת בן זוגה עדיין מוחזקת שם. מירב חזרה מהשבי יחד עם ילדיו של בן זוגה, יגיל ואור יעקב.

 
בנוסף, במכתב שהוציאו המנכ״ל ונשיא טבע העולמית, ריצ׳רד פרנסיס ומנכ״ל החטיבה המסחרית בשווקים הבינלאומיים של טבע, מרק סבג, נכתב: "אנו מזדהים עם כאב החטופים והחטופות המוחזקים בתנאים קשים מנשוא בעזה כבר שנה, כמו גם עם משפחותיהם, שממשיכות לעבור ייסורי נפש שקשה לדמיין אותם. 
החטופים והחטופות כמו גם משפחותיהם נמצאים במחשבותינו ובלבנו בכל יום. הכאב והסבל עמם מתמודדים רבים כל כך – משפחות שנעקרו, בן לילה, מביתן בדרום ובצפון (כולל מקרב עמיתינו ועמיתותינו), האזעקות הבלתי פוסקות בכל רחבי ישראל, והזימונים התכופים לשירות מילואים ממושך שנשלחו גם למאות מחברי וחברות הצוותים שלנו – מורגשים היטב בקרב הקהילה חובקת העולם שלנו".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה