תרבות ופנאי

מעיין אדם בהלם: "כשסיימנו, התחיל השיר. הלב שלי מתפוצץ"

מעיין אדם החליטה לקעקע את המילה 'גור' על ידה כמחווה לאחותה מפל שנרצחה ב-7 באוקטובר. בסטורי מרגש שהעלתה לחשבון האינסטגרם שלה, סיפרה אדם כי היא נוהגת לשלוח לאחותה הודעות גם בימים אלו

מערכת ice | 
מעיין אדם בוכה (צילום צילום מסך מתוך מדברות על זה בקשת 12)
לאחר שסיפרה בכאב כי היא מקבלת תגובות רבות על כך שהיא דומה לאחותה מפל, אשר נרצחה ב-7 באוקטובר, מנחת הטלוויזיה וכוכבת הרשת מעיין אדם עולה שוב לכותרות. במלאת שנה לאירועי ה-7 באוקטובר, מעיין אדם חושפת את הקעקוע החדש שעשתה כמחווה לאחותה מפל ז"ל. 
מעיין אדם העלתה תמונה לחשבון האינסטגרם שלה וסיפרה כי קעקעה על גופה את המילה 'גור', כינוי שהייתה נוהגת לתת לאחותה הקטנה. לדבריה, גם לאחר מותה, היא ממשיכה לשלוח לה הודעות. "ממשיכה לכתוב לה, גור שלי הייתה ותישאר", כתבה אדם.

(צילום: maayanadam@)
בסטורי אחר שפרסמה, מנחת הטלוויזיה וכוכבת הרשת סיפרה כי מי שאחראי על הקעקוע החדש הוא אליאב אוזן, בעל עסק לקעקועים ולפירסינג ברמת השרון. כוכבת הרשת ומנחת הטלוויזיה המפורסמת, אשר מרבה לשתף את עוקביה בכל רגע ורגע בחייה, סיפרה כי לאחר שאליאב אוזן סיים לקעקע על גופה את המילה 'גור', החל להתנגן הלהיט "קרן שמש" של הזמר בניה ברבי, שיר שאהוב במיוחד על מפל אדם ז"ל. 
 "בשנייה שסיימנו, התחיל השיר של מפל. אבל בשנייה בדיוק. במקרה לגמרי או שלא... הלב שלי מתפוצץ", כך סיפרה מעיין אדם לעוקביה באינסטגרם.  
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה