ויראלי

מעיין אדם מפרסמת תמונה מרגשת: התינוקת נוגעת בדודה שנרצחה

מגישת הטלוויזיה בקשת 12 וכוכבת "מחוברים" מעיין אדם מפרסמת בחשבון האינסטגרם שלה לכבוד ה-7 באוקטובר תמונה מרגשת של בתה התינוקת קדם. בתמונה רואים את קדם נוגעת בתמונה של מפל אדם ז"ל, הדודה שלעולם לא תכיר
מערכת ice | 
מעיין אדם (צילום אינסטגרם/ מעיין אדם)
מעיין אדם, כוכבת "מחוברים" ומגישת הטלוויזיה בקשת 12, מפרסמת סדרת תמונות מרגשות לכבוד ה-7 באוקטובר.
היום בבוקר (שני) משפחתה של מעיין הגיעה לאתר ההנצחה של המשפחות שהוקם במתחם פסטיבל הנובה, המקום בו מצאו את מותם מאות צעירים שרק רצו לחגוג את החיים. 
תמונה מרגשת במיוחד שפרסמה היום אדם בסטורי שלה, היא של בתה התינוקת קדם. בתמונה רואים את קדם ליד תמונתה של דודתה מפל אדם ז"ל, מושיטה יד לעברה.

(מתוך חשבון האינסטגרם של מעיין אדם)
נזכיר כי מעיין אדם השתתפה בפרויקט ההנצחה של קשת 12 וסיפרה את סיפורם של כמה מהנופלים, לרגל יום ציון השנה ל-7.10, הטבח שהחל את מלחמת חרבות ברזל. עם שיתוף של הקטע באינסטגרם שלה, היא שיתפה גם בתחושות הקשות ועל הקשר עם אחותה מפל ז"ל שגם נרצחה ביום הקשה ההוא.
באינסטגרם שלה היא כתבה: "לפני כמה שבועות צילמתי את הקראת שמות הנופלים לפרוייקט, ואז הגיעה השאלה: האם אני אקרא את השם של מפל. החלטתי שכן, שזה התפקיד שלי ולא של מישהו אחר".
היא המשיכה וכתבה: "אבל לא הצלחתי, 4 פעמים צילמו עד שפרשתי. נלחמתי עם עצמי כי פחדתי שלא ישדרו את זה, ויקחו טייק ממישהו אחר שיקריא נורמלי. מגלה עכשיו שישודר ככה, כמו שזה. הוקל לי. יהי זכרך ברוך גור שלי".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה