ויראלי

מעיין אדם נשברת: "פחדתי שלא ישדרו את זה"

באינסטגרם שלה היא כתבה: "לפני כמה שבועות צילמתי את הקראת שמות הנופלים לפרויקט, ואז הגיעה השאלה: האם אני אקרא את השם של מפל. החלטתי שכן, שזה התפקיד שלי ולא של מישהו אחר, אבל לא הצלחתי, 4 פעמים צילמו עד שפרשתי. נלחמתי"
מערכת ice |  1
מעיין אדם (צילום מסך קשת 12)
גם מעיין אדם השתתפה בפרויקט ההנצחה של קשת 12 וסיפרה את סיפורם של כמה מהנופלים, לרגל יום ציון השנה ל-7.10, הטבח שהחל את מלחמת חרבות ברזל. עם שיתוף של הקטע באינסטגרם שלה, היא שיתפה גם בתחושות הקשות ועל הקשר עם אחותה מפל ז"ל שגם נרצחה ביום הקשה ההוא.
באינסטגרם שלה היא כתבה: "לפני כמה שבועות צילמתי את הקראת שמות הנופלים לפרוייקט, ואז הגיעה השאלה: האם אני אקרא את השם של מפל. החלטתי שכן, שזה התפקיד שלי ולא של מישהו אחר".

היא המשיכה וכתבה: "אבל לא הצלחתי, 4 פעמים צילמו עד שפרשתי. נלחמתי עם עצמי כי פחדתי שלא ישדרו את זה, ויקחו טייק ממישהו אחר שיקריא נורמלי. מגלה עכשיו שישודר ככה, כמו שזה. הוקל לי. יהי זכרך ברוך גור שלי".
רק ביום הולדתה שיתפה אדם: "השנה לא היה לי מה לבקש כשכיביתי את הנר, כל מה שחלמתי שיהיה לי בחיים כבר התגשם, קמתי מחובקת במיטה עם החבר הכי טוב שלי, הבת המושלמת שלנו, ועוד אחת בבטן. אז ביקשתי שמפל תהיה תמיד גאה בי כמו בתמונה האחרונה מיום ההולדת הקודם, ושאהיה ראויה לה, ושיהיה לה טוב איפה שהיא נמצאת. ושיפסק הכאב, שלנו, של החטופים, של עם ישראל כולו. לכו תדעו, אולי זה יעזור, בינתיים הנרות האלו עבדו לי ממש טוב".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מעיין אדם
    אלונה אלון 10/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כואבים איתך מבינים אותך אבל קצת התעייפנו ממך כל יום כל יום את מפגיזה אותנו בשטויות שלך אנא תרגיעי את עצמך תנשמי תשתפי את משפחתך וקרוביך .תניחי לנו קצת את ואילנית לוי הסטומה .כמה אפשר
    סגור