בארץ

דרמה בלב ים: סירה ישראלית נסחפה לחופי לבנון - וחולצה ברגע האחרון

שני אזרחים ישראלים נסחפו על כלי שיט אזרחי תקול, למרחב הימי של לבנון והתקרבו לעבר חופי צור. במבצע מרשים בשיתוף חיל הים וחיל האוויר, הם חולצו ללא פגע. צפו בתיעוד החילוץ
מערכת ice | 
ביירות (צילום shutterstock)
דרמה ענקית התרחשה היום (חמישי) בשעות הצהריים בלב ים: שני אזרחים ישראלים ששטו על סירה אזרחית, נסחפו לכיוון חופי צור שבלבנון, זאת בעקבות תקלה שהייתה בכלי השיט שלהם. 
כוחות צה"ל רבים של זרוע הים וחיל האוויר הוקפצו מיד למקום, ועל פי דובר צה"ל, לאחר זיהוי ויצירת קשר עם הכלי, הם החלו בפעילות חילוץ. התושבים וכלי השיט הוחזרו למים הריבוניים של ישראל והאירוע הסתיים במזל גדול ללא נפגעים.
דובר צה"ל חשף את האירוע והוציא סרטון בו נראית סירה של צה"ל מצליחה לחלץ מחופי לבנון את הסירה הישראלי שנסחפה. בהודעה הרשמית של דובר צה"ל בנושא נכתב: "מוקדם יותר היום, התקבל דיווח אודות שני אזרחים ישראלים על כלי שיט אזרחי תקול, אשר נסחף לכיוון המרחב הימי של לבנון". צפו בתיעוד הדרמטי:
 
עוד נכתב כי "עם קבלת הדיווח, כוחות זרוע הים וחיל האוויר הוקפצו למרחב. לאחר זיהוי ויצירת קשר עם הכלי, כוחות חיל הים החלו בפעילות חילוץ, והשיבו את כלי השיט האזרחי למרחב המים הריבוניים של מדינת ישראל".
 
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה