בארץ

יש חגיגה: אבנר נתניהו וארוסתו חשפו את תאריך החתונה

בנו הצעיר של ראש הממשלה אבנר נתניהו, התארס רק לפני חודשיים לבת זוגו בשנתיים האחרונות עמית ירדני. כעת, נחשף שהשניים יעמדו מתחת לחופה ממש בקרוב, פעילי המחאה לא חיכו והודיעו: "אנחנו כמובן נהיה שם!"
מערכת ice |  2
אבנר נתניהו ועמית ירדני (צילום אינסטגרם)
אבנר נתניהו (29), בנם הצעיר של ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה, העדיף מאז ומתמיד להתרחק מעין המצלמות, זאת בשונה מאחיו הגדול יאיר, שנהג עד לאחרונה להביע את דעותיו באופן תדיר אם זאת באמצעי התקשורת ואם בחשבון שלו ב-X (טוויטר לשעבר).
בחודש יולי האחרון, נתניהו הצעיר, כרע ברך והציע נישואין לבת זוגתו בשנתיים האחרונות, משתתפת נינג'ה ישראל עמית ירדני. כעת, נחשף שהזוג הצעיר התקדם בתכנוני חתונתם שתתקיים ממש בקרוב.
כזכור, טרם השניים הכירו נתניהו הצעיר היה מאורס ליועצת התקשורת של שר התפוצות עמיחי שיקלי, נוי איזק בר שבהמשך התחתנה עם כתב חדשות 12 אורי איזק. על פי פרסומים של פעילי מחאה מאתמול (שני), נתניהו וירדני, צפויים להתחתן בעוד כחודשיים בתאריך ה-26 בנובמבר, בגן האירועים "חוות רונית".
העיתונאי אורי משגב, אשר ידוע כאחד המתנגדים הגדולים ביותר של ראש הממשלה נתניהו, התייחס לאירוע המרגש וכתב כי: "מסתמן: 26 בנובמבר, יום שלישי פעמיים כי טוב, בחוות רונית".
"בערך המקום הכי גרנדיוזי בארץ. משפחה מנותקת וחסרת בושה. מותר לאבנר להתחתן עם בחירת לבו. אפילו בזמן מלחמה וחורבן שאבא שלו וסייעניו המיטו עלינו. אבל הם לא יבחרו חלילה בצנעה. להפך. יילכו בהכי גדול ושופוני ואצבע בעין שאפשר.
ואנחנו כמובן נהיה שם!".
 
באותה העת, עיתונאי כאן 11 עקיבא נוביק, יצא להגנתו של נתניהו וצייץ ב-X: "דעה פופולארית: אבנר נתניהו אינו אדם פוליטי, הוא מתרחק מזה כל חייו, והפלג המופרע של המחאה צריך להניח לו ביום חתונתו".
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אבנר נתניהו
    א.ע 09/2024/10
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הרבה חתונות נערכו ונערכות בזמן המלחמה.תמיד השמאל עם תוית של רשעים אוהבים לקלקל.נקווה שהקב"ה יקלקל להם ויפגע בפוגעים הרעים והמטורללים.
    סגור
  • הרבה חונות נערכו וייערכו בזמן המלחמה וכולן חתונות של
    משה חתוכה 09/2024/11
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים פרטיים - יש הבדל בין חתונה מפוארת של זוג ערסים מאשדוד לבין חתונה מפוארת של ראש ממשלה שהביא אותנו לימי אסון אלה
    סגור