בארץ

הצבא מרוסן על ידי אנשי הקונספציה? ביקורת השר שמעלה תהיה

השר עמיחי אליהו שיבח את כוחות צה''ל על פעולת המנע בלבנון, אך גם נקב בביקורת "כמו לתת לשודד לרוקן את הבית ולהגיב רק כשהוא מתקרב לכספת". אך עורר תמיהה באמירתו "צה"ל ינצח כשאנשי הקונספציה לא ימנעו ממנו לנצח", זאת כאשר הוא עצמו חבר ממשלה
דורון בלוך |  2
עמיחי אליהו (צילום פלאש 90/ עבד רחים כתיב, יונתן זינדל, חיים גולדברג)
תקיפת חיל האוויר הישראלי הבוקר ( ראשון) בלבנון כמתקפת מנע לכוונת חיזבאללה לשגר מאות טילים ליעדים אסטרטגים למרכז הארץ, משכה מצד הפוליטיקאים בישראל הן אמירות גיבוי ומחמאות על הפעולה, והן מנגד ביקורות על כך שהתגובה המגיעה רק לאחר שמרכז הארץ מאוים, בזמן שהצפון ממשיל לבעור ללא פעולת תגובה מספקת.
בדברים שפרסם שר המורשת עמיחי אליהו (עוצמה יהודית) בחשבון ה-X שלו, שיבח מחד את כוחות צה''ל על פעולתם, אך בו זמנית מנגד ביקר את ראשי מערכת הבטחון. "ראשית, כל הכבוד לחיילי צה"ל וכוחות הביטחון. אתם הגיבורים האמיתיים, עומדים על המשמר 24/7 ומגנים עלינו בגופכם. הפעולה לפנות בוקר בלבנון היא הישג מרשים, עדות למודיעין מצוין ולביצוע מדויק" שיבח השר אליהו את כוחות הבטחון.
אך בהמשך דבריו אמר בביקורתיות "פעולה הזו מעידה כאלף עדים כי יש לנו צבא של אריות אשר שוב ושוב מרוסן על ידי אנשי הקונספציה - מתקפת מנע בעקבות איום על תל אביב כשכבר חודשים ארוכים הצפון בוער, זה כמו לתת לשודד לרוקן את הבית ולהגיב רק כשהוא מתקרב לכספת. הגיע הזמן לשנות את המשוואה, כי בסופו של דבר, הדרך הטובה ביותר להגן על מדינת ישראל כולה עוברת דרך יד קשה כלפי מי שמאיים על מטולה".
את דבריו סיים השר אליהו באמירה כי "צה"ל ינצח כשאנשי הקונספציה לא ימנעו ממנו לנצח". אמירתו זו עוררה תמיהה בקרב הגולשים ברשת ה-X, שתמהו מדוע הוא, כשר בממשלה, אשר צה''ל כפוף להחלטותיה, מבקר את המדיניות, זאת כאשר הוא בעמדת חבר ממשלה היכולה לקבוע את המדיניות.
 
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    לא כול חבר בממשלה היה מאנשי הקונספציה. (ל"ת)
    לבנת חבלה 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 1.
    אין מה לעשות ... צודק ! (ל"ת)
    ש 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור