בעולם

התייחסות ראשונית מישראל? השר הבכיר מגיב לחיסול הנייה

למרות  שבמערכת הבטחון בישראל שומרים על שתיקה ולא מתייחסים בצורה רשמית לחיסולו של איסמעיל הנייה בטהרן, שר המורשת עמיחי אליהו הגיב על החיסול "יד הברזל שתכה בהם, היא זו שתביא לשקט"
דורון בלוך |  1
איסמעיל הנייה (צילום פלאש 90/ חסן ג'די)
לאחר הדיווחים הזרים הבוקר (רביעי)  על חיסולו של מנהיג חמאס איסמעיל הנייה בעת ביקורו בטהראן, ובזמן שבכירי מערכת הבטחון בישראל נכון לכרגע בוחרים לשמור על שתיקה בנושא ולא לקחת אחריות רשמית, שר המורשת עמיחי אליהו (עוצמה יהודית בחר להגיב הבוקר בחשבון ה-X שלו לחיסול.
בדבריו, ציטט השר אליהו את הדיווח על חיסולו של הנייה, וציטט את הפסוק מהמקורות "ארדוף אויבי ואשיגם ולא אשוב עד כלותם". ולאחר מכן הוסיף "זו הדרך הנכונה לנקות את העולם מהזוהמה הזו. לא עוד הסכמי "שלום"/כניעה מדומיינים, לא עוד רחמים כלפי בני המוות הללו". ורמז על הפעולה "יד הברזל שתכה בהם, היא זו שתביא לשקט ומעט נחמה ותחזק את היכולת שלנו לחיות בשלום עם אותם שחפצים בשלום". וסיים באמירה "מותו של הנייה הופך את העולם למעט טוב יותר".
הנייה, על פי הצהרת חמאס הרשמית "מת כתוצאה מפשיטה ציונית על מעונו בטהרן", זאת בעת שהיה בביקור בטהרן כדי להשתתף בטקס ההשבעה של נשיא איראן החדש. בישראל, נכון לרגע זה, בוחרים שלא ליטול אחריות רשמית לחיסול, ושומרים על שתיקה.
 
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כולם שותקים רק אליהו לא יכול
    גד 07/2024/31
    הגב לתגובה זו
    0 0
    כולם שותקים רק אליהו לא יכול. אחרי שפרץ לבסיס צה"ל הוא מתאפק ופותח את פיו. עוד שר של מפלגה משיחית.
    סגור