בארץ

דיווח: חמאס שלח סרטוני עינויי חטופים לבן גביר

ברשת החדשות 'טלגרף' דווח כי השר איתמר בן גביר קיבל סרטונים בו מוצגים עיוניי שבויים ישראליים. תחת הדרישה להקל בתנאי אסירים פלסטיניים
דורון בלוך | 
איתמר בן גביר (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג)
השר לבטחון פנים איתמר בן גביר, שמאז כניסתו לתפקיד וכן במיוחד מתחילת המלחמה החל לפעול להרעת תנאי האסירים הבטחוניים, בין השאר על ידי שלילת מתן מזון שאינו נצרך כחיוני, תנאי כליאתם ועוד. חילוקי דעות אלה, בןין השר בן גביר לשב''כ ולשירות בתי הסוהר כבר עורר עניין רב, וכן מחלוקות פומביות וחריפות בינו לראש השב''כ ולבכירים בטחוניים נוספים. 
היום (ראשון) דווח בגוף החדשות הבריטי 'טלגרף' כי חמאס שלח לשר בן גביר סרטונים בהם נראים פעילי החמאס אשר מענים את החטופים הישראלים, וכן דווח כי על פי מקורות ישראלים, אף נשלח לשר בן גביר סרטון בו דרישה ישירה לשפר את תנאי האסירים הפלסטיניים.
עוד דווח בטלגרף, כי 'מקור ישראלי רשמי בכיר' אישר כי השר בן גביר צפה בסרטון, וכי למרות המסר העולה ממנו, אינו מוכן להקל בתנאי האסירים הפלסטיניים, אלא טען כי העינויים שהחטופים הישראלים עוברים בשבי מצדיקים את הרעת תנאי האסירים הפלסטיניים בישראל.
פנייה ישירה זו של ארגון החמאס לשר ישראלי, הכוללת דרישה ישירה, הינה צעד ראשוני וחריג במהלך מלחמת חרבות ברזל, שאולי מצביע על אסטרטגיה חדשה של ארגוני הטרור להשפיע על דעת מקבלי ההחלטות בישראל, תוך איומים והפחדות, וכן על ידי לחצים פסיכולוגיים.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה