בארץ

נתניהו: "ככל שהלחץ על החמאס מתגבר כך גם קמפיין הטרלול"

רה''מ נתניהו תקף במליאת הכנסת את האופוזיציה: "מעלים את הטון ומערימים גיבובי שקרים" טען על המשך הלחימה בחמאס "ככל שנתמיד בלחץ – הוא יוותר יותר ויותר. וזו הדרך היחידה"
דורון בלוך |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ יונתן זינדל)
ראש הממשלה בנימין נתניהו נאם היום (רביעי) בדיון במליאת הכנסת, שם טען "ככל שהלחץ שלנו על החמאס מתגבר כך מתגבר גם קמפיין הטרלול. ככל שלא מצליח הקמפיין שלכם בכיכרות וברחובות כך אתם מעלים את הטון ומערימים גיבובי שקרים". 
בדבריו, התייחס רה''מ נתניהו לעניין מינוי פרויקטור לצפון "אמרתם שאין תכנית כסף לצפון. שמנו עכשיו מיליארדים לצפון. מינינו את האלוף צ'ייני. פתאום יש שאלה אם מותר למנות אותו. בטח שמותר, צריך וחבל על הזמן. אמרתם שאני לא נפגש עם משפחות מחבלים. נפגשתי מאות פעמים. אני שומע אותם, מקשיב להם. אשתי עושה את זה לא פחות ממני ולא סתם כדי לסמן וי". 
בהמשך דבריו, התייחס נתניהו למצב הלחימה "אנחנו מתקדמים בשיטתיות להשגת יעדי המלחמה – שחרור החטופים, חיסול החמאס והבטחה שעזה לא התווה עוד איום על ישראל. אנו משיגים את היעדים האלו בזכות השילוב בין הלחץ המדיני והצבאי. החמאס אכן בלחץ כי אנו מחסלים את מפקדיו, את אלפי מחבליו, כי נכנסנו לרפיח ופילדלפי ואנו מחזיקים אותו בגרון". 
עוד הוסיף רה''מ להבהיר את עמדתו ביחס לחימה בעזה ומו''מ "החמאס מבין שאנו לא מרפים ואנו נמצאים במצב הזה רק בגלל שהתעקשנו, אל מול הלחצים העצומים מבית ומן החוץ. התעקשתי לא להפסיק את המלחמה ולעמוד על הדרישות שלנו. להקשיב לחיילים הגיבורים שלנו להמשיך את הלחץ, בזמן שרבים בבית הזה, באולפנים ולשעברים הסבירו שאי אפשר לנצח את החמאס. אנו הולכים לחסל את השלטון הניאו נאצי הזה בעזה, לחסל את היכולות הצבאיות והשלטוניות של החמאס ואנו מתקדמים לשם צעד אחר צעד. אנו בדרך לניצחון המוחלט. מה שביקשו מאיתנו זה להפסיק את המלחמה. צה"ל מפליא את מכותיו והחמאס מתחיל להתגמש. אמרו לנו שהחמאס לא יתגמש. אמרו לנו שהחמאס לא יסכים לשחרר חטופים בלי שנסכים מראש לסיים את המלחמה. פתאום הוא מסכים. ככל שנתמיד בלחץ – הוא יוותר יותר ויותר. וזו הדרך היחידה לשחרר את הבנים והבנות, הצעירים והקשישים. החיים והחללים. 
כמו כן, חזר נתניהו על שיטתו, כי הדרך לניצחון הינה באמצעות הפעלת לחץ "אתם הייתם נותנים למחמד דף הסכם גז בעזה כפי שעשיתם בלבנון. אנו נחושים לנצח במלחמה ולהחזיר את כל חטופינו. המפתח הוא לחץ, לחץ ועוד לחץ. הלחץ שאני מדבר עליו צריך להיות מופנה לסינואר. הלחץ שלכם עליי לא יעזור. רוח העם וגבורת הלוחמים מאמינים בדרך שאנו מובילים. אני נחוש לשחרר את כל החטופים וגם לנצח במלחמה. זה הניצחון המוחלט". 
בסוף דבריו, התייחס נתניהו גם לנושא ועדת חקירה ממלכתית, ואמר: "לגבי ועדת החקירה. הממלכתית, הלאומית. איזה שתרצו. אני רוצה עכשיו לנצח את החמאס ויהיה לנו זמן לבדוק את כל צנצנות הריבה וגם דברים אחרים בהמשך".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מסית מפלג ומישתלח בצהל ובשבכ (ל"ת)
    ראש אירגון פשע 07/2024/17
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור