בארץ

רה''מ נתניהו בהצהרה לאחר התקיפות בלבנון. צפו

רה''מ בנימין נתניהו נשא הצהרה בפתח ישיבת הקבינט המדיני בטחוני, זאת כל רקע התקיפה הישראלית בלנון. והדגיש את המדיניות הישראלית "מי שפוגע בנו - אנחנו פוגעים בו"
דורון בלוך |  1
בנימין נתניהו (צילום פלאש 90/Dudu Bachar/POOL)

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס הבוקר להסלמה בגבול הצפון במהלך ישיבת הקבינט המדיני-ביטחוני שכונסה בקריה בתל אביב, זאת על רקע פעילות צבאית נרחבת של צה"ל בגבול לבנון, בתגובה לאיומים מצד ארגון חיזבאללה.

נתניהו חשף כי לפנות בוקר זוהתה היערכות של חיזבאללה לתקיפה נגד ישראל. "בעצה אחת עם שר הביטחון והרמטכ"ל, הנחינו את צה"ל לפעול באופן יזום להסיר את האיום," אמר ראש הממשלה.

רה''מ נתניהו פירט כי מאז, צה"ל פועל בעוצמה לסיכול האיומים, כולל חיסול אלפי רקטות שכוונו לצפון הארץ. "צה"ל פועל מאז בעוצמה לסכל את האיומים. הוא חיסל אלפי רקטות שכוונו לצפון הארץ, הוא מסכל גם איומים רבים אחרים ופועל בעוצמה גדולה - הן בהגנה והן בהתקפה," הסביר נתניהו.
 

הצהרת נתניהו.   קרדיט: יוסי כהן/ לע''מ

ראש הממשלה קרא לאזרחי ישראל להישמע להנחיות פיקוד העורף, והדגיש את נחישות הממשלה להגן על המדינה ולהחזיר את תושבי הצפון בביטחה לבתיהם. נתניהו סיכם את דבריו באמירה נחרצת: "אנחנו נחושים לעשות הכל כדי להגן על המדינה שלנו. מי שפוגע בנו - אנחנו פוגעים בו".

תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    אילו יכולתי , הייתי שואל אותו:
    לוני, 08/2024/26
    הגב לתגובה זו
    0 0
    למרות שלא כיהן כראש ממשלה באופן רצוף החל מתקופת מלחמת לבנון השניה, (2006) שבה כיהנו אולמרט, בנט , ולפיד, מה הפריע לו לנהל מלחמת התשה בלבנון, להסתמך על הפרת החלטת האו"ם 1701 ולטפל באמל"ח שהחיזבלה צבר במהלך השנים הללו, המנהרות שאוכלסו בטילים "חכמים" , ובהתגרויות מול צה"ל , בהקמת נקודות התצפית של החיזבלה, לאורך הגבול , ואיושם, ללא כל תגובה ! הייתי שואל אותו מדוע לא ביטל את הסכם חלוקת אזורי חיםש,הגז הטבעי שנחתם עם לבנון ? הייתי שואל אותו מדוע מדיניות הביטחון שלו הייתה "הגנתית" בלבד, למעט הפעולות מול החמא"ס , ובמקביל- סיוע כספי באמצעות מדינת קטאר ?
    סגור