בארץ

כוננות גבוהה בכל רחבי הארץ: אלו הנחיות פיקוד העורף המעודכנות

עם מתקפת המנע של ישראל בלבנון ותגובת חיזבאללה לחיסולו של פואד שוכר, הוכרז על מצב מיוחד בעורף. מקלטים ציבוריים ומרכזי שליטה נפתחו. ניתן להמשיך בפעילות חינוכית במקומות שבהם מתאפשרת גישה למרחבים מוגנים בזמן התראה. כל הפרטים
מערכת ice | 
הרמטכ''ל הרצי הלוי בהערכת מצב לאחר מתקפת המנע של ישראל על לבנון, הבוקר (צילום דובר צה''ל)
דובר צה"ל, תא"ל דניאל הגרי, הפיץ הבוקר (ראשון) את הנחיות פיקוד העורף המעודכנות בעקבות מתקפת המנע הישראלית על לבנון ותגובת חיזבאללה על חיסולו של פואד שוכר. כל הרשויות המקומיות בישראל נכנסו לכוננות הגבוהה ביותר, כולל פתיחת מרכזי שליטה ומקלטים ציבוריים.
 
ראש הממשלה בנימין נתניהו הודיע כי הקבינט המדיני-ביטחוני יתכנס בשעה 7:00 בקריה. כחלק מהערכת המצב העדכנית, שר הביטחון יואב גלנט, הכריז לפני זמן קצר על מצב מיוחד בעורף בכל שטח הארץ. "הכרזת מצב החירום תאפשר לצה"ל לקבוע לאוכלוסייה הנחיות מיוחדות, להגביל התקהלויות ולסגור אתרים במקומות הרלוונטיים", לשון ההודעה.
 
צה"ל פתח במתקפת מנע בלבנון בעקבות זיהוי התארגנות חיזבאללה לשיגור טילים ורקטות לעבר ישראל. הגרי ציין כי ניתן להמשיך בפעילות חינוכית וביקור בעבודה במקומות שבהם יש גישה למרחבים מוגנים בזמן התראה. כמו כן, נתב"ג - שנסגר לפרק זמן קצר לטיסות - שב לפעילות. 
חיל האוויר מבצע תקיפות ממוקדות על מערכי הנ"מ והטילים של חיזבאללה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה