בארץ

הותר לפרסום: זה היעד שחיזבאללה תכנן לתקוף בשעה 05:00

מתקפת המנע של ישראל על ארגון הטרור סיכלה תקיפה נרחבת, שהייתה אמורה לכלול ירי של כ-6,000 רקטות וכטב"מים. לפני זמן קצר, הצנזורה הצבאית התירה לפרסום כי חלק ניכר מהטילים כוון לעבר יעדים אסטרטגיים במרכז הארץ, לרבות מתחם גלילות, בו נמצאים מטה המוסד ובסיס יחידת 8200
מערכת ice |  2
חסן נסראללה (צילום shutterstock)
מתקפת המנע של ישראל על חיזבאללה, סיכלה תקיפה נרחבת לעבר מרכז הארץ שהייתה אמורה לכלול על פי הערכות ירי של כ-6,000 רקטות וכטב"מים. בשעה 5:00 הבוקר (ראשון) תכנן ארגון הטרור לשגר טילים לעבר תל אביב, אך מתקפת מנע ישראלית סיכלה את התוכנית.
על פי דיווחים, כל כני המשגר שהיו בשימוש הושמדו בתקיפה הישראלית, כאשר צה"ל השתמש בכמאה מטוסים כדי לסכל אלפי כני משגר בצפון. לפני זמן קצר, הצנזורה הצבאית התירה לפרסום כי חלק ניכר מהטילים כוון לעבר יעדים אסטרטגיים במרכז הארץ, כולל מתחם גלילות, בו נמצאים מטה המוסד ובסיס יחידת 8200.  
כחלק מהערכת המצב העדכנית, שר הביטחון יואב גלנט הכריז  על מצב מיוחד בעורף בכל שטח הארץ. הכרזת מצב החירום תאפשר לצה״ל לקבוע לאוכלוסייה הנחיות מיוחדות, להגביל התקהלויות ולסגור אתרים במקומות הרלוונטיים. עיריות במרכז הארץ ביניהן פתח תקווה, תל אביב, גבעתיים פתחו מקלטים לאחר הערכת מצב.
פיקוד העורף עדכן את ההנחיות: מגוש דן צפונה (לא כולל שומרון) - פעילות חינוכית רק אם אפשר להגיע בזמן התראה למרחב מוגן, החופים נסגרו.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    מוקדש באהבה לתושבי ק"ש ונהריה
    פרי 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היידה ביבי ,עדיין לא סופר אתכם .
    סגור
  • 1.
    מוקדש באהבה לתושבי ק"ש ונהריה
    פרי 08/2024/25
    הגב לתגובה זו
    0 0
    היידה ביבי ,עדיין לא סופר אתכם .
    סגור