בארץ

תיעוד קשה לצפייה: מחבלי חמאס הכו עזתים – זו הסיבה

דובר צה"ל בערבית, אל"מ אביחי אדרעי, פרסם סרטון קשה לצפייה בו תועדו מחבלי חמאס מכים תושבים עזתים, לאחר שאלו ניסו להיכנס למחסן מזון של הסיוע ההומניטרי. בסרטון המדובר, ניתן להבחין כי אחד ממחבלי חמאס ריסס על גבו של תושב עזה את המילה "גנב"

מערכת ice |  4
עזתי מותקף (צילום דובר צה"ל)
דובר צה"ל בערבית, אל"מ אביחי אדרעי, פרסם לאחרונה סרטון מזעזע בו תועדו מחבלי חמאס מכים מספר עזתים, לאחר שאלו ניסו להיכנס למחסן מזון של הסיוע ההומניטרי. בסרטון שפורסם במגוון פלטפורמות מקוונות, מחבלי חמאס השתמשו באלות בכדי להכות את תושבי עזה. עוד ניתן להבחין בסרטון, כי אחד ממחבלי החמאס ריסס על גבו של תושב עזה את המילה "גנב". 
שרי הקבינט הביטחוני אישרו בשבוע שעבר פיילוט מיוחד הכולל הכנסת סיוע הומניטרי מישראל ישירות אל צפון רצועת עזה, זאת בכדי לטפל בתופעה המטרידה שחלה לאחרונה באזור.
על אף אישור חברי הקבינט הביטחוני, הפיילוט המדובר טרם יצא לפועל. במסמך שנמסר לידי בג"ץ מטעם המדינה, תואר כיצד המדינה מעוניינת להעביר סיוע הומניטרי לרצועת עזה. על פי המסמך שהועבר לידי בג"ץ, ישראל הייתה אחראית על העברת מיליוני ליטרים של דלק לרצועת עזה ומאות משאיות סיוע הומניטרי. 
 
לאחר שמעבר כרם שלום חזר לפעילות, 1,364 משאיות סיוע הומניטרי עברו בו ממצרים. מאמצע חודש מאי, המדינה מאפשרת הכנסת סחורות לרצועת עזה גם על ידי הסקטור הפרטי.
תגובות לכתבה(4):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 4.
    רעל צריך להביא להם (ל"ת)
    אסי 07/2024/08
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 3.
    לוחמי חופש, הם אומרים?! (ל"ת)
    אלמוני 07/2024/07
    הגב לתגובה זו
    0 0
    סגור
  • 2.
    רוצחים
    ויני 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    אנשים צמאי דם!!
    סגור
  • 1.
    יפי נפש
    שלמה 07/2024/05
    הגב לתגובה זו
    0 0
    נו יפי נפש שמולנים הזוהים עם אלה אתם רוצים לעשות שלום ואותם אתם רוצים להשאיר בשלטון תראו איך הם מתנהגים לאחים שלהם ותחשבו מה יעשו לכם שנפלו בידיים שלהם
    סגור