בארץ

הקצבאות ממשיכות להגיע לתושבי עזה. ח''כ מלינובסקי: ''חלם זה כאן''

חברת הכנסת יוליה מלינובסקי הודיעה כי קיבלה מידע שישנם תושבי עזה, שעבדו בישראל כחוק ונפגעו בעבודתם, ושעדיין מקבלים קצבאות. ותוהה האם ביניהם אף מחבלי הנוח'בה. מצביעה על סתירה בתשובות ''שר הביטחון שיקר'', והסתמכות על מידע מרשות האוכלוסין הפלסטינאית
דורון בלוך | 
יוליה מלינובסקי (צילום נועם מושקוביץ דוברות הכנסת)
בדברים שפרסמה לחברת הכנסת יוליה מלינובסקי ממפלגת ישראל ביתנו בחשבון ה-x שלה אמש (חמישי), סיפרה שלאחר קיבלה מידע שישנם עדיין תושבי עזה שכפי המגיע להם כחוק הנוכחי מקבלים קצבאות מהביטוח הלאומי גם לאחר השבעה באוקטובר,  התקיים לבקשתה דיון בנושא. ''יכול להיות שאותם עזתים אינם בין החיים ועדיין משלמים ומי יודע, יכול להיות שהם מחבלי נוח'בה שיושבים כעת במעצר ומשפחותיהם עדיין מקבלים כסף מהמיסים של כולנו,'' תהתה מלינובסקי.
מלינובסקי טוענת כי לפני כחודש הגישה שאילתה לשר הביטחון האם נכנס כסף מישראל לעזה בדרך כלשהי, ותשובתו של השר הייתה מוחלטת - לא. ''בדיון אתמול'', מספרת מלינובסקי, ''היועץ המשפטי של הביטוח הלאומי נשאל על ידי: איך הקצבאות מועברות לתושבי עזה בכלל אם מערכת הסליקה אמורה כביכול להיות סגורה? התשובה שלו הייתה: מערכת הסליקה אינה סגורה והכסף מגיע לבנקים בעזה.'' כלומר, טוענת מלינובסקי, '''שר הביטחון שיקר!''.
 
עוד אומרת מלינובסקי, כי כששאלה כיצד מצליבים נתונים ומאיפה מקבלים את נתוני מרשם האוכלוסין, של העזתים, מסתבר שהדרך היחידה לקבל את הנתונים היא באמצעות דיסק שמועבר מרשות האוכלוסין הפלסטינאית.
על כך אומרת מלינובסקי כי העובדה שמדינת ישראל סומכת על הפלסטינים הינה הזיה, וכי ''יכול בכלל להיות שהם מדווחים על 2.1 מיליון פלסטינים ובפועל יש מיליון''.
 בתגובה לדברים, מהביטוח הלאומי נמסר ל-ice:
אבסורד להטיל אשמות שכאלה על גוף שעובד לילות כימים כדי להעניק זכויות לתושבים ובמיוחד בעת מלחמה. 
תושבי עזה, כמו גם תושבי תאילנד והודו מגיעים לעבוד בישראל, באישור גורמי ביטחון ונפצעו במסגרת עבודתם בארץ כחוק ולאחר שמעסיקם שילם עבורם ביטוח לאומי. 
אם חבר כנסת כזה או אחר מעוניין לבטל קצבאות, שיואיל בטובו לחוקק ולמנוע זאת ולא להאשים גוף שמבצע את נוסח החוק שלא הוא המציא.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה