בארץ

בשורה עצובה למשפחת נתניהו: אתר התיירות האהוב בסכנת סגירה

מתחם ה"לידו", הכולל צי ספינות יוקרתיות, נמצא בסכנת סגירה. עבור בני משפחת נתניהו, מדובר בבשורה עצובה במיוחד, נוכח העובדה כי מתחם ה"לידו" הממוקם בטבריה, נחשב לאחד האתרים האהובים עליהם. כעת, נלחמים בעלי אתר התיירות על קיומו של מתחם ה"לידו"

מערכת ice |  1
משפחת נתניהו (צילום קובי גדעון פלאש 90)
על פי הפרסום של ליאת רון באתר "וואלה", אחת האטרקציות האהובות של משפחת נתניהו, מצויה בסכנת סגירה. ימת הכינרת נחשבת לאתר אהוב ומועדף בקרב בני המשפחה. 
לטענת רון, כאשר בני משפחת נתניהו מבלים יחדיו בחופשה ארוכה או קצרה, לרוב הם מרבים לפקוד את אזור הצפון. אטרקציית השיט אהובה במיוחד על בני המשפחה ואלו נוטים לצאת באופן קבוע לשיט מיוחד באחת מצי הספינות של "לידו". 
עוד מספרת רון, כי את יום הולדתה ה-60 של אשת ראש הממשלה, חגגה שרה נתניהו יחד עם בעלה בשיט מהנה באזור הצפון. לצד זאת, בני המשפחה מרבים לבקר במסעדות ה"דקס" או ב"פגודה", הממוקמות באזור הצפון. בעקבות צבירת חובות גדולים ומספר מבקרים נמוך, מתחם ה"לידו" עומד בפני סגירה. 
על פי הדיווח באתר "וואלה", רואה החשבון של בעלי האתר "לידו" מפציר בהם לסגור אותו, בכדי לא להגיע למצב של פשיטת רגל. על אף האזהרה של רואה החשבון, בעלי האתר מעוניינים לתת הזדמנות נוספת למתחם ה"לידו", בטענה כי אולי אזור הצפון יחווה שקט והתיירים יחזרו לפקוד את המקום. 

בריאיון שהעניקה ורד גרוס, בעלת מתחם "לידו" לליאת רון, היא התייחסה לבני הזוג נתניהו.  "שרה וביבי מתים על הכנרת. הם חברי ילדות שלי. שרה גדלה פה באזור, בטבעון. שני אחיה נולדו בבית החולים הסקוטי, כמוני, ואביה היה מחנך בבית ספר ארליך בטבריה. יש לה זיכרונות ילדות מהכנרת והרבה נוסטלגיה", כך סיפרה ורד גרוס לליאת רון.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    מי מטייל עם אבא ואימא..
    היע 07/2024/13
    הגב לתגובה זו
    0 0
    בגיל הזה..
    סגור