בארץ

למרות התנגדות השב"כ: זו ההחלטה בנוגע למשפחת נתניהו

לפני כשנה משפחת נתניהו זכתה לאבטחה מטעם השב"כ - למשך שנה אחת בלבד. לאחרונה הוחלט על הארכת האבטחה בשנה נוספת, בניגוד להמלצת השב"כ, שטען כי הוא סובל מעומס משימות בתקופה קריטית זו
מערכת ice |  1
משפחת נתניהו (צילום קובי גדעון פלאש 90)
לאחרונה נערך דיון ובו עלתה הבקשה להאריך את אבטחתה של משפחת נתניהו – לכל החיים. אמנם נכון לעכשיו ההצעה לא אושרה, אך אתמול (ראשון) נחשף כי ועדת השרים לענייני שב"כ החליטה להאריך בשנה את האבטחה על שרה, יאיר ואבנר נתניהו.
חשוב לציין כי ההחלטה התקבלה בניגוד להמלצת השב"כ, שטוען כי הוא סובל מעומס יתר בעקבות הלחימה. נזכיר כי הרקע לאבטחה שניתנה לבני המשפחה היא בשל התקרית בה מפגינים מחו מחוץ למספרה בתל אביב בה שהתה שרה נתניהו, אך זו הוקצבה לשנה אחת בלבד.
נזכיר כי על פי הממצאים שהוצגו בכתבה של חדשות 12, עלויות האבטחה של יאיר נתניהו (אשר שוהה בימים אלו במיאמי), מוערכות במאות אלפי שקלים מדי חודש. השכר של ארבעה מאבטחים 100 אלף שקלים. לצד זאת, צוין כי עלויות הטיסות מסתכמות ב-40 אלף שקל, עלות שכירת דירה צמודה עבור מאבטחים הינה 18 אלף שקל ואילו העלויות על נהג מקומי שילווה את בנו של ראש הממשלה ואת מאבטחיו יחד עם רכב שכור מסתכמות ב-27 אלף שקלים.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    חוצפה שאין כדוגמתה.
    אורח 07/2024/02
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מי שזקוק לאבטחת שבכ אלה חיילינו שנלחמים בעזה ולא שרה, אבנר ויאיר שלא נלחמים ולא מסכנים את חייהם בכלל. נהפוך הוא.הם ממשיכים לחיות את החיים הטובים על חשבוננו הארחים, לכאורה
    סגור