תיירות

בעקבות שרה נתניהו? זאת רעיית השר שתהנה מהטבות - על חשבון המדינה

ראש הממשלה בנימין נתניהו אישר לשר החוץ ישראל כץ לצרף את אשתו, רונית, לנסיעות העבודה לחו"ל. הוצאות הטיסה והאירוח ישולמו על חשבון משלם המסים. במכתב ששיגר מנכ"ל משרד החוץ למזכיר הממשלה נכתב: "יש לו תפקיד ייצוגי וטקסי משמעותי". משרד החוץ: "מדובר במידע גלוי ורשמי"
מערכת ice |  5
בנימין ושרה נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליביה פיטוסי)
ראש הממשלה בנימין נתניהו סיפק לשר החוץ ישראל כץ אישור לצרף את רעייתו רונית לנסיעותיו לחו"ל, על חשבון המדינה. אישור מסוג זה סופק לבכיר הליכוד בעבר, בשעה שכיהן כשר החוץ במשך כשנה. הצטרפותה של רעייתו של שר החוץ לנסיעות עלולה לייקר אותן במידה ניכרת, לרבות הוצאות טיסה ואירוח.
על פי דיווח של גידי וייץ בהארץ, זמן קצר לאחר שכץ נכנס לתפקידו פנה מנכ"ל משרד החוץ המקורב לשר קובי בליטשטיין למזכיר הממשלה יוסי פוקס, וביקש אישור גורף מראש הממשלה להצטרפות של רעיית השר לנסיעותיו. במכתב לפוקס ביקש בלושטיין להחריג את כץ מהנוהל שנועד "למנוע שימוש בזבזני ובלתי ראוי בכספי המדינה".
הוא ציין כי "לבת הזוג של שר החוץ ישנו תפקיד ייצוגי וטקסי משמעותי במסגרת נסיעות לחו"ל". אלא שעל פי הפרסום, לרעיית שר החוץ לא מוקנות זכויות יתר כלשהן ומעמדה זהה לזה של בני הזוג של יתר השרים. 
ממשרד החוץ נמסר בתגובה לפרסום בהארץ: "רעיית שר החוץ רשאית להצטרף באופן קבוע לנסיעות שמקיים בעלה שר החוץ לחו"ל מתוקף תפקידו, בדומה לנשות נשיא המדינה, ראש הממשלה ואישים נוספים, וזאת בהתאם לחוק ולכללים הקיימים. מדובר במידע גלוי ורשמי, וניסיון להציג את הדברים באופן מעוות לא ישנה את העובדות".
תגובות לכתבה(5):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    יכולה לייצג?
    מה העלובה 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    את עצמה?! רונית ושרה הן מאותו סוג של נשים עלובות. שתקועות בבית. אין להן חיים משל עצמן.. סמרטוטיות שעלו לגדולה בזכות הבעל על ארבע. אבל הן שתי כלומניקית.
    סגור
  • 2.
    שנוררים
    סלבי 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    33 1
    לא מספיק שאנחנו משלמים על משפחת נתניהו "הכל "למה אנחנו צריכים לשלם על אישתו של כץ -כסף לא חסר להם יש להם משכורות שמנות שאנחנו משלמים מפלגה של נצלנים ועושקים בושה וחרפה
    סגור
  • יותר גרוע משנוררים... גנבים.
    בושה. 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    משפחת נתניהו הגנבת מאשרת למשפחת כץ לגנוב. נבוא חשבות עם שתי המשפחות.
    סגור
  • 1.
    כשר אבל מאד מאד מסריח (ל"ת)
    יעקב 07/2024/10
    הגב לתגובה זו
    10 0
    סגור
  • טינופות. נחסל אתכם.
    לא לעולם חוסן. 07/2024/11
    הגב לתגובה זו
    4 1
    עבריינים. ישלמו על כל מה שגנבו..
    סגור