בארץ

האמת מאחורי הדריסה הקטלנית בכביש 1: "המחאה סיכנה את משתמשי הדרך"

בעקבות הטרגדיה שהתרחשה אמש בכביש 1, בו נדרסו למוות שני אנשים במחלף ענבה, המשטרה הוציאה הודעה רישמית: "השניים נדרסו בשעה שפינו את החביות שהציבו המוחים במרכז הכביש, כשעמדו בשול ונפגעו מרכב שסטה לכיוונם"

מערכת ice | 
ניידות משטרה (צילום pixabay)
אמש (שישי), אירע מקרה טרגי בכביש 1, בו קצין צה''ל, תושב כפר יונה דרס בשוגג שני גברים בשנות ה-50 לחייהם, במחלף ענבה. על פי חדשות 12, הקצין נחקר במהלך הלילה, כשהחשד לדריסה הוא הסחת דעת, או עייפות. 
כמו כן, במשטרה חושדים שדעתו של הנהג הדורס הוסחה בעקבות עייפות או הודעות טקסט בטלפון וכתוצאה מכך רכבו סטה מהמסלול ופגע ישירות בשני הקורבנות שעמדו בצד הכביש. בעקבות ההודעה הראשונה של המשטרה, עלו ברשתות החברתיות קריאות שנאה נגד המפגינים למען שחרור החטופים, כי ההפגנות מסכנות תושבים רבים.
כאמור, בעקבות המקרה המצער בו נדרסו למוות שני תושבים, מתנדב משטרת התנועה ועובד קבלן של חברת נתיבי היובל, המשטרה הוציאה הודעה ראשונה בה נכתב: "למקרה לא היה קשר למחאה שהתקיימה קודם לכן בכביש", אלא שלאחר כמה שעות, יצאה עוד הודעה של מפקד מחוז המרכז, ניצב אבי ביטון: "מדובר במחאה לא מתאומת, שסיכנה את כלל משתמשי הכביש. השניים נדרסו בשעה שפינו את החביות שהציבו המוחים במרכז הכביש, כשעמדו בשול ונפגעו מרכב שסטה לכיוונם".
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה