בארץ

בשורה אדירה לטסים לחו"ל: חברת התעופה הישראלית במבצע מטורף

ארקיע הודיעה כי תעניק הנחה של 70 דולר לאדם בהזמנה לחופשה לרגל חג הפסח. המבצע זמן עד ה-15 במרץ בשעה 09:00 בבוקר, והוא רלוונטי להזמנות בין התאריכים 11-19 באפריל בלבד
מערכת ice | 
ארקיע (צילום shutterstock)
לאחרונה חברות תעופה רבות הודיעו על חידוש הפעילות שלהן בישראל, לאחר שביטלו את טיסותיהן לנתב"ג בעקבות מלחמת חרבות ברזל. החברות העיקריות אשר המשיכו להפעיל טיסות ללא הרף היו חברות התעופה הישראליות, ולאחרונה אחת מהן הודיעה על מבצע מיוחד שהיא מציעה ללקוחות.
חברת ארקיע הודיעה כי תעניק הנחה של 70 דולר לאדם בהזמנה לחופשה לרגל חג הפסח. ההנחה תהיה תקפה על כלל חבילות הנופש והטיולים המאורגנים למגוון יעדים, וביניהם: פראג, בטומי, מונטנגרו, דובאי ועוד. המבצע זמן עד ה-15 במרץ בשעה 09:00 בבוקר, והוא רלוונטי להזמנות בין התאריכים 11-19 באפריל בלבד.
שורה של חברות תעופה חזרו לאחרונה לישראל, כולל וויזאייר, ITA, אייר פראנס, אתיופיאן איירליינס, וכן חברות תעופה מארצות הברית ומאיחוד האמירויות, ונתב"ג מתקרב למספרים שמאפיינים אותו בתקופה זו. עם זאת, ריינייאר האירית דווקא הודיעה כי כלל הטיסות מישראל עד לחודש אוקטובר מבוטלות, וזאת לאחר שכבר הודיעה כי תחזיר את הטיסות. רבים מאמינים כי הדבר קשור לעובדה שאירלנד נוקטת עמדה פרו פלסטינית מובהקת מאז תחילת המלחמה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה