תיירות

הלם בנתב"ג: זו חברת התעופה המוסלמית הראשונה שחוזרת לישראל

 אזרבייג'ן אירליינס מחדשת את הטיסות לישראל החל מה-19 במרץ. תחילה תפעיל חברת התעופה שלוש טיסות בשבוע והחל מאפריל תגדל תדירות הטיסות ל-9 טיסות בשבוע. החברה תציע ארוחות כשרות המוגשות בטיסה
מערכת ice | 
טיסות (צילום shutterstock, pexels)
אזרבייג'ן היא המדינה המוסלמית הראשונה שמחדשת את הטיסות לישראל. אזרבייג'ן אירליינס מחדשת את הטיסות לישראל החל מה-19 במרץ. תחילה תפעיל חברת התעופה שלוש טיסות בשבוע והחל מאפריל תגדל תדירות הטיסות ל-9 טיסות בשבוע. החברה תציע ארוחות כשרות המוגשות בטיסה.
כזכור, חברת התעופה אזרבייג'ן אירליינס ביטלה את הטיסות למדינת ישראל עם פרוץ מלחמת חרבות ברזל ב-7.10, כאשר הטילים מרצועת עזה איימו על נמל התעופה בן גוריון וכעת היא חברת התעופה הראשונה, הפועלת ממדינה מוסלמית שמחליטה לחדש את הטיסות.

"אנחנו שמחים לשוב ולהפעיל טיסות לישראל ומצפים להכפיל את כמות התיירים הישראלים בבאקו", אומרת מנהלת התיירות של אזרביג'ן בישראל, ג'אמילה טליבזאדה, שכעת עושה צעד גדול להשבת הביטחון לנתב"ג.
במקביל, על פי דיווח של הסוכנות Aze.Media, אזרבייג'ן מעוניינת במערכת הישראלית שמסוגלת לזהות ולהתריע מפני איומים אוויריים שונים, ובאמצעותה ניתן לגבש תמונה אווירית רחבה ומדויקת. המערכת נחשבת מהגדולות בעולם, והיא פותחה בשיתוף משרד הביטחון והסוכנות האמריקנית להגנה מפני טילים. לא נכתב מה הייתה עלות העסקה המדוברת.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה