תיירות

אל על מחזירה הטבה מטורפת לעובדים: כמה טיסות בחינם יקבלו?

בשל הפסדי המגפה, העובדים ויתרו על ההטבות המפליגות כתנאי לקבלת סיוע ממשלתי שיסייע לחברה לעבור את התקופה הקשה, עם הלוואה בערבות מדינה של 250 מיליון דולר. אחרי שהתאוששה, וחתמה על הסכם עבודה חדש עם הוועד מייצג 5,000 עובדים של אל על, כעת ההטבה הגדולה של 6 טיסות בחינם בשנה לבני משפחה חוזרת
מערכת ice | 
מחירי טיסה (צילום פלאש 90/ אריה לייב אברמס, shutterstock, דוברות אל-על)
רגע אחרי שנחתם ההסכם הקיבוצי החדש של עובדי חברת התעופה אל על ושלוש שנים לאחר שמגפת הקורונה תקפה את העולם וקירבה את אל־על לקריסה ובוודאות הכניסה אותה להפסדים גדולים, היא משיבה את ההטבות המשמעותיות לעובדיה שאחת מהן היא מתן שישה כרטיסי טיסה חינם בשנה לכל בן משפחה, במקום כרטיס אחד, כשהשני ב־90% הנחה בסך הכל, כך על פי YNET.
בשל הפסדי המגפה, העובדים ויתרו על ההטבות המפליגות כתנאי לקבלת סיוע ממשלתי שיסייע לחברה לעבור את התקופה הקשה, עם הלוואה בערבות מדינה של 250 מיליון דולר. אחרי שהתאוששה, וחתמה על הסכם עבודה חדש עם הוועד מייצג 5,000 עובדים של אל על, כעת ההטבה הגדולה חוזרת.

יש לציין כי בשל מלחמת חרבות ברזל, ברבעון האחרון של 2024, שבו חברות תעופה רבות זרות הפסיקו לטוס לישראל, זינקו הרווחים של אל־על ב־370% והסתכמו ב־40 מיליון דולר, גם בשל העלאה משמעותית במחירי הכרטיסים וגם נתח הטיסות של החברה זינק לכ-75%.
על פי ההסכם הקיבוצי החדש, מלבד טיסות בחינם יקבלו העובדים תקציב עבור ימי כיף, אירועי חברה, מימון קייטנות לילדים, לימודים אקדמיים לילדים ועוד. גובה ההטבות עומד על 11 מיליון דולר.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה