תיירות

מכה לטסים מישראל: ענקית התעופה מבטלת את הטיסות מנתב"ג

ענקית התעופה ריינאייר, שהודיעה כי היא מבטלת את טיסותיה מנתב"ג ולא תטוס בחודשים מרץ ואפריל אחרי שברשות שדות התעופה סירבו לבטל להם את מסי הנמל עבור טרמינל 3, שלחה הודעות לנוסעים על ביטול טיסות גם בחודש מאי מישראל למגוון יעדים
מערכת ice | 
ריינאייר מבטלת טיסות בעקבות המלחמה (צילום shutterstock)
ענקית התעופה ריינאייר, שהייתה מחברות התעופה הבינלאומיות הראשונות שמחזירות את טיסותיהן לנתב"ג אחרי פרוץ מלחמת "חרבות ברזל", החליטה לאחרונה לעזוב את ישראל ולא לטוס לנתב"ג וממנו בחודשים מרץ ואפריל, זאת לאחר שזעמה על רשות שדות התעופה בעקבות המעבר שלה לטרמינל 3, שם היא משלמת מס גבוה יותר ממה ששילמה בטרמינל 1 שנסגר בעקבות המלחמה, שוב מבטלת טיסות לישראל, אחרי שלא הגיעה לסיכום עם רשות שדות התעופה.
כזכור, ריינאייר כבר הודיעה כי היא מבטלת את הטיסות שלה לישראל וממנה בחודשים מרץ ואפריל, אלא שאחרי שהודיעה זאת, היא ביטלה היום (רביעי) את הטיסות שלה מנתב"ג לוינה, בודפשט ומספר יעדים נוספים דם בחודש מאי. כך פורסם ב"ישראל היום".
למעשה, ישראלים רבים כבר קיבלו הודעות ביטול על הטיסות שלהם שאמורות היו לצאת מישראל במאי, אך נכון לשלב זה, ישנן טיסות שנשארו פתוחות במערכת ההזמנות שלהם מישראל בחודש מאי למגוון יעדים ביניהם: רומא, בוקרשט, מלטה, פוזנן, קרקוב ומרסיי. למרות זאת, עדיין לא ברור מה יעלה בגורל של אותן טיסות, ואם הזמנתם כרטיסים עם חברת ריינאייר בחודש מאי, ייתכן מאוד והטיסה שלכם לא תצא בסופו של דבר לדרכה.
תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה