תיירות

טיסה לרומא ב-199 אירו: זו חברת התעופה ששוברת את השוק

חברת התעופה Blue Bird Airways פרסמה מבצע שתקף ליציאה ב-16.3 ל-4 לילות, רק אתמול עדכנה החברה, כי החל מאפריל תפעיל 10 יעדים מתל אביב, לכרתים, רודוס, קוס, ברלין לצד היעדים שכבר פועלים
מערכת ice |  2
טיסות (צילום shutterstock, freepik)
טיסות חדשות של Blue Bird Airways לבירת איטליה הוכרזו היום [שלישי] כאשר חברת התעופה שהחלה החודש לטוס מתל אביב לרומא, יוצאת במבצע אטרקטיבי במיוחד בדמות טיסת הלוך ושוב כולל טרולי 7 ק"ג רק ב-199 אירו לנוסע.
על פי התנאים שפרסמה החברה, המבצע תקף ליציאה ב-16.3 ל 4 לילות וניתן להזמינו או באתר קווי חופשה או באתר חברת התעופה bluebirdair.com. במקביל, בלו בירד מבטיחים עוד מבצעים מפתיעים למגוןן יעדי החברה. כאמור, רק אתמול עדכנה החברה, כי החל מאפריל תפעיל 10 יעדים מתל אביב, לכרתים, רודוס, קוס, ברלין לצד היעדים שכבר פועלים.

במקביל, חברת "ספיריט הפקות עולם" הודיעה כי הטיסות לאיי סיישל ומאוריציוס יחזרו סופית כבר ב4.4.2024. במקביל ובעקבות הביקוש הרב, מגדילה ספיריט את היצע המושבים ומוסיפה טיסה נוספת לחג הפסח.
בהודעת החברה נמסר: "שמחים להודיע על חידוש הטיסות מתל אביב למאהה-סיישל" לאחרונה נרשמה עלייה משמעותית בביקושים לטיסות 'התאווררות' ביעדים שונים, וביניהם גם לטיסות ליעדים אקזוטיים. ספיריט הפקות עולם באמצעות אייר סיישל תציע חבילות נופש שבועיות לסיישל ומאוריציוס.
תגובות לכתבה(2):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 2.
    יאיר ביבינתיהו
    בובליל 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    לזכותם אציין שטיסה שביטלו לי, השיבו את הכסף במלואו לאחר חודש. הרבה למעלה ומעבר לשירות בחברות הישראליות האחרות.
    סגור
  • 1.
    זהירות בהזמנות
    עוזי 03/2024/14
    הגב לתגובה זו
    0 0
    המחיר שלהם כולל מזוודה קטנה עד 7 ק"ג. קשה לראות זאת בהזמנה ואחר משלמים ביוקר בשדה ההתעופה
    סגור