בארץ

אביגדור ליברמן מכריז על החלפת הממשלה? "אין לה זכות קיום"

בריאיון לתחנת הרדיו גל"צ, ציין יו"ר מפלגת "ישראל ביתנו", אביגדור ליברמן, כי הוא אינו תומך יותר בממשלה: "נתתי קרדיט לממשלה חמישה חודשים. אחרי עשרת הימים האחרונים, לממשלה אין זכות קיום"
מערכת ice |  1
אביגדור ליברמן ובנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אבשלום ששוני, יונתן זינדל)
בריאיון לתחנת הרדיו גל"צ, יו"ר מפלגת "ישראל ביתנו" וחבר הכנסת אביגדור ליברמן, מתח ביקורת חריפה על הממשלה הנוכחית בשל אופי התנהלותה בימים מורכבים אלו. בריאיון שנערך הבוקר (ראשון), הדגיש ליברמן כי עד כה העניק תמיכה לממשלה אך פקעה סבלנותו בנושא:  "נתתי קרדיט לממשלה חמישה חודשים. אחרי עשרת הימים האחרונים, לממשלה אין זכות קיום".
בהמשך הריאיון המדובר בתחנת הרדיו גל"צ, ציין יו"ר מפלגת "ישראל ביתנו" כי בימים האחרונים הוכיחו מקבלי ההחלטות כי אלו הגיעו לסוף יכולתם בנושא החזרת החטופים וחיסול חמאס: "אחרי השבוע האחרון - הממשלה הגיעה למיצוי. היא לא מסוגלת להוביל את עם ישראל כששלושה מחבריה לא מסוגלים להתייצב עם מסר אחד - זה סוף דרכה".
אחד הרגעים המעניינים בריאיון המדובר, היה כאשר ליברמן פנה לשר בקבינט הביטחוני ויו"ר מפלגת "כחול לבן", בני גנץ, וציין כי זה צריך להצהיר ש"הממשלה הזאת סיימה". יו"ר מפלגת "ישראל ביתנו", אביגדור ליברמן, אינו היחיד שמאמין כי התנהלותה של הממשלה הנכונה אינה תקינה.
רק אתמול (שבת), השתתף ראש האופוזיציה ויו"ר מפלגת "יש עתיד", יאיר לפיד, בצעדה של משפחות החטופים בירושלים. בפוסט שפרסם ברשת החברתית "אינסטגרם" כתב לפיד: "צעדתי היום בצעדת משפחות החטופים בירושלים. אם הם לא יחזרו הביתה - מדינת ישראל בגדה באזרחיה".
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    דעותיו של ליברמן לא מתיישבות עם גנץ ולפיד
    יהודה 03/2024/03
    הגב לתגובה זו
    0 0
    דעותיו נוטות יותר לדעותיהם של סמוטריץ ובן גביר מבחינה ביטחונית . מספיק להטעות את ציבור הקוראים. ליברמן דורש לחסל את כולם , כי כולם חמסניקים.
    סגור