תקשורת ומדיה

ליברמן תוקף: "הנחיה הזויה, נתניהו עובד למען הכלכלה הפלסטינית"

לאחר ששלח מכתב לרה"מ נתניהו וביקש שיתייחס לטענות כי קרוב ל-400 מיליון שקל הועברו לבנקים פלסטינים ביהודה ושומרון, אביגדור ליברמן תוקף את תגובת משרד הממשלה בנושא: "לחלט את הכסף ולהשתמש בו לטובת מפונים בדרום ובצפון"

מערכת ice |  3
אביגדור ליברמן ובנימין נתניהו (צילום פלאש 90/ אוליבייה פיטוסי)
ראש מפלגת "ישראל ביתנו", חה"כ אביגדור ליברמן תקף את רה"מ נתניהו בציוץ ברשת X, וטען כי הוא "ממשיך לעבוד למען הכלכלה הפלסטינית". בציוץ חריף שאותו פרסם היום (ראשון) בחשבון ה-X שלו (לשעבר טוויטר), ראש מפלגת "ישראל ביתנו" מתח ביקורת על רה"מ נתניהו: "התגובה של לשכת ראש הממשלה ובכירים במערכת הביטחון למכתב ששלחתי ביום חמישי האחרון, מוכיחה שנתניהו ממשיך לעבוד למען הכלכלה הפלסטינית". 
חה"כ ליברמן התייחס למכתב ששיגר בחמישי האחרון, בו ביקש מרה"מ נתניהו להתייחס לטענות כי סכומי כסף נכבדים שנמצאו בבנק פלסטין בעזה, הועברו לבנקים פלסטיניים ביהודה ושומרון.
בהמשך הציוץ, שאותו פרסם היום, כתב ליברמן: "ישראל אכן תפסה ברצועת עזה קרוב ל-400 מיליון שקל, וההנחיה של ראש הממשלה ושר הביטחון הייתה להעביר את אותם כספים לרמאללה,  לבנק פלסטין ששייך למשפחת א-שאווה. ההנחיה המוזרה לפיה חיילי צה״ל יספקו שירותי בלדרות מעזה לרמאללה במיוחד בימים אלו, נראית פשוט הזויה". 
בהמשך הציוץ, כתב חה"כ ליברמן: "כרגע הכסף מוחזק בארץ ע״י חברת 'ברינקס', ובמקום לחשוב איך להעביר את הכסף הנ״ל לרמאללה בדרך מתוחכמת, צריך לקבל החלטה פשוטה - לחלט את הכסף ולהשתמש בו לטובת מפונים בדרום ובצפון".
כזכור, ביום חמישי האחרון, יו"ר "ישראל ביתנו", חה"כ אביגדור ליברמן, שיגר מכתב חריף לראש הממשלה בנימין נתניהו וביקש ממנו להתייחס לטענות כי ישראל אישרה העברת סכומי כסף נכבדים שנמצאו בפלסטין לבנקים ביהודה ושומרון. 
על פי מכתבו של ליברמן, פורסמו טענות כי ישראל העבירה 400 מיליון שקל, שאותרו בבנק פלסיטין בעזה לבנקים פלסטיניים ביהודה ושומרון. "נודע לי כי צה"ל הפציץ את בנק פלסטין ברצועת עזה, בנק שהופלל כמממן את החמאס. לאחר ההפצצה התברר שבבנק נמצאו 400 מיליון שקל במזומן", ציין ראש מפלגת "ישראל ביתנו" במכתב. לאור מכתבו של חה"כ אביגדור ליברמן, לשכת ראש הממשלה מסרה בתגובה: "העובדות לא נכונות. הכסף לא הועבר לאיו"ש ולא יגיע לידי חמאס".
 
תגובות לכתבה(3):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 3.
    פתאום ליברמן ציוני? שישב בשקט לא שווה את ביבי
    אורית 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    עוד קפלן עם מסכה על הפנים כדי לקבל עוד מנדט - גועל נפש שיעוף כבר הליברמן הזה
    סגור
  • 2.
    אם ליברמן אז מזמן היה פה רוסיה
    אורח 02/2024/15
    הגב לתגובה זו
    0 0
    הקוזאק הבנדיט הזה חייב לעוף חזרה לחור ממנו הוא יצא.
    סגור
  • 1.
    ליברמן ותגובתו
    מחמוד א זהאר 02/2024/12
    הגב לתגובה זו
    0 0
    מר ליברמן בצר לי שואל אני שאלה קטנה:"מה התחדש"?מאז ומתמיד ה"ה נתניהו היה לכאורה ראש ממשלת ישראלאבל,תמיד ושוב תמיד ,כל מעשיו היו לטובת חבריו שבעזה ו\או ברמאללה!מעולם ,לא היה באמת איכפת לו מהמדינה והנה קיבלת תשובה חד משמעית והחלטית :"קציני צה"ל יחלצו את כספי החמאס בעזה ,יאבטחו אותו וישלחו אותו לרמאללה לאישפוז זמני בבנקים של משפ' א-שווה ברמאללה עד שיחזרו לידי החמאס בביטחה!! האומנם עיניך טחו מראות ?טחו משמוע את רצונו ובהמשך מעשיו לשמירה על הנהגת החמאס?מעבר לכך לא היה במעשיו דבר וחבל!
    סגור