בארץ

יאיר לפיד נגד החרדים? "מי שלא יתגייס לא יקבל אגורה מהמדינה"

יאיר לפיד השתתף בצעדה של משפחות החטופים בירושלים כשהוא צועד עם שלטי החטופים. בפוסט שפרסם ברשת החברתית "אינסטגרם", ציין לפיד: "אם הם לא יחזרו הביתה – מדינת ישראל בגדה באזרחיה". בנוסף, התייחס לחוק הגיוס: "מי שלא יתגייס ומי שישתמט, לא יקבל אגורה מישראל"

מערכת ice | 
לפיד מגיב לפיגוע הקשה בדרום הר חברון (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, תומר נויברג)
ראש האופוזיציה ויו"ר מפלגת "יש עתיד", יאיר לפיד, שיתף את עוקביו ברשת החברתית "אינסטגרם", כי היום (שבת) השתתף בצעדת מחאת משפחות החטופים. כשהוא צועד עם שלטי החטופים והחטופות ומחבק את המשפחות הכואבות, שיתף לפיד את עוקביו במעשיו בירושלים ברשת החברתית: "אנחנו פה כולנו יחד, כיוון שהמדינה הזאת לא יכולה לחיות עם הרעיון שהם לא יחזרו".
בפוסט שאותו פרסם ברשת החברתית "אינסטגרם", ציין היום (שבת) ראש האופוזיציה ויו"ר מפלגת "יש עתיד", יאיר לפיד: "צעדתי היום בצעדת משפחות החטופים בירושלים. אם הם לא יחזרו הביתה - מדינת ישראל בגדה באזרחיה. אסור לתת לזה לקרות. אם נצטרך לזעוק נזעק, אם נצטרך לצעוק נצעק. נלחם על זה בחו״ל ובארץ, הלוחמים שלנו נלחמים על זה עכשיו בעזה. נמשיך לחבק את משפחות החטופים ולתמוך במאבק להחזירם הביתה. אין ניצחון ללא החזרת החטופים". 
 



בהמשך, לפיד פרסם לא מעט סטוריז ברשת החברתית החל מתמונות ועד לסרטונים המציגים את השתתפותו בצעדה של משפחות החטופים בירושלים. בין הסטוריז הבולטים שפרסם, התייחס ראש האופוזיציה לעמדתו בנושא חוק הגיוס ושילוב בני המגזר החרדי בשירות הצבאי: "יצאנו לגשרים ברחבי הארץ, בקריאה משותפת: יחד נתגייס. מי שלא יתגייס ומי שישתמט, לא יקבל אגורה אחת ממדינת ישראל". 

(צילום: yairlapid@)
 

תגובות לכתבה(0):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה