תקשורת ומדיה

יאיר לפיד נגד יואב קיש: "לא נבוא, שיעשו לבד את טקסי החנופה לנתניהו"

לאחר שפרסם בן כספית כי השר יואב קיש רצה לבטל את הענקת פרס ישראל ליזם ההייטק ומייסד חברת 'מלאנוקס' איל וולדמן, בעקבות השתתפותו במחאות נגד הממשלה, יאיר לפיד תוקף את קיש: "לאופוזיציה יש רק דרך אחת עצובה להגיב על ביטול פרס ישראל"
מערכת ice |  1
יאיר לפיד, יואב קיש (צילום פלאש 90/ חיים גולדברג, יונתן זינדל)
ראש האופוזיציה ויו"ר מפלגת "יש עתיד", יאיר לפיד, פרסם היום (רביעי) ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר), ציוץ חריף נגד שר החינוך יואב קיש (הליכוד), אשר לפי הפרסום של בן כספית, רצה לבטל את הענקת פרס ישראל בתחום היזמות למייסד חברת "מלאנוקס" איל וולדמן, בשל העובדה כי זה השתתף במחאות נגד הממשלה הנוכחית. 
בציוץ שפרסם היום (רביעי) ראש האופוזיציה, תקף יאיר לפיד את השר יואב קיש: "לאופוזיציה יש רק דרך אחת עצובה להגיב על ביטול פרס ישראל בידי יואב קיש: לא נבוא. שיעשו לבד את טקסי החנופה המבישים לנתניהו".
 
כזכור, מדובר בפרסום של העיתונאי ואיש התקשורת בן כספית, אשר טען כי מייסד "מלאנוקס", איל וולדמן, נבחר לקבל את פרס ישראל בתחום היזמות, ושר החינוך יואב קיש, שלא אהב את ההחלטה, הפעיל לחצים כדי לבטלה.
כאשר שר החינוך לא הצליח להפעיל לחץ על הוועדה הבוחרת, הוא החליט לבטל את כל פרסי ישראל - ואמר כי השנה, בעקבות המלחמה, יחולק הפרס רק בקטגוריית גבורה אזרחית וערבות הדדית.
על פי הדיווח של בן כספית, הבחירה בהענקת הפרס ליזם ההייטק שייסד את חברת מלאנוקס אשר נמכרה ביותר מ-7 מיליארד דולר לחברת אנבידיה, לא מצאה חן בעיני קיש לאור העובדה כי וולדמן השתתף במחאות הענק שהתקיימו נגד הרפורמה המשפטית.
תגובות לכתבה(1):

נותרו 55 תווים

נותרו 1000 תווים

הוסף תגובה

תגובתך התקבלה ותפורסם בכפוף למדיניות המערכת.
תודה.
לתגובה חדשה
תגובתך לא נשלחה בשל בעיית תקשורת, אנא נסה שנית.
חזור לתגובה
  • 1.
    כל הכבוד לקיש מי ש
    יורי 02/2024/28
    הגב לתגובה זו
    1 0
    מי שגרם לקרע ולא כיבד את רצון הבוחר לא מגיע לו פרס ישראל
    סגור